مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درجمعیت هلال احمراستان کرمانشاه گفت: همواره ماندگارترین خاطرات زندگی، در عرصه هائی است که خدمتی خالصانه و داوطلبانه انجام شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درجمعیت هلال احمراستان کرمانشاه گفت: همواره ماندگارترین خاطرات زندگی، در عرصه هائی است که خدمتی خالصانه؛ داوطلبانه انجام شود؛ و سازمان جوانان هلال احمر زیباترین فرصت ماندگار شدن در فصل جوانی است۱۴ آبان ماه هرسال تقویم‌ها حکایتی دگرباره از آغاز بهاری ماندگار دارند.

او بیان کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، هفتاد و دو سال پیش با انگیزه برخورداری از نیروی جوان، پرشور و فعال برای پیشبرد اهداف بشر دوستانه در کشور عزیز واسلامی ما تشکیل شده و امروزه این سازمان یکی از قوی‌ترین ومنسجم‌ترین تشکیلاتی است که در زمینه آموزش وتربیت جوانان در راستای امور بشر دوستانه و امدادی فعالیت می‌کند.

او افزود: تردیدی نیست که فعالیت‌های با ارزش اعضای جوان در عرصه‌های مختلف خدمات داوطلبانه به ویژه در خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان، تحسین بر انگیز، ارزشمند و باعث مباهات است.

او بیان کرد: در این روز شایسته است از اعضای جوان پاک‌نهادی یاد کنیم که با ایثارگری خویش در فعالیت‌های خیرخواهانه و خدمت بی‌منت به محرومان و نیازمندان رسالت مقدس این سازمان را حیاتی دوباره می‌بخشندقدردانی کنیم.

انتهای  پیام/ز

 

گرامیداشت سالروز 14 ابان ماه 

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.