مهم‌ترین حوادث امروز چهاردهم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز چهاردهم ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف ۴۳ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ۲۱ دستگاه از وسایل نقلیه توقیف شده خودرو و ۲۲ دستگاه نیز موتورسیکلت بود.

او ادامه داد: عمده جرائم وسایل نقلیه توقیف شده مربوط به ایجاد مزاحمت، آلودگی صوتی، استفاده از آن‌ها برای سرقت و همراه نداشتن وسیبه نقلیه بوده است.

سرهنگ خدادوست تصریح کرد: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی جزو مطالبات مردمی است و پلیس با جدیت این موضوع را دنبال می‌کند.
سرهنگ خدادوست بیان داشت: از دیگر دستاورد‌های این طرح دستگیری ۱۲ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی تاکید کرد:طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی پلیس با شدت و قوت تداوم خواهند یافت و نیروی انتظامی با مخلان نظم عمومی جامعه برخوردی قاطع و قانونی می‌کند.
 

دستگیری ۴ سارق اماکن خصوصی در فلاورجان

سرهنگ "حسن نیکبخت" فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان "فلاورجان"، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی موفق شدند ۴ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: افراد دستگیر شده به سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان افزود:از بین بردن فرصت‌های ارتکاب جرم نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرایم دارد.
 

توقیف پژو ۲۰۶ با ۳۰ کیلو تریاک در شاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی" فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند یک سوداگرمرگ در حال انتقال محموله‌ای از مرز‌های غربی استان اصفهان می‌باشد که وارد عمل شدند.
وی افزود: در این رابطه یک سواری ۲۰۶ شناسایی و توقیف شد که در بازرسی از آن‌ها مقدار ۳۰ کیلو تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.
 

طرح ظفر ۸۸ با دستگیری اراذل و اوباش شاخص در کاشان اجرا شد

سرهنگ پاسدار علی قربانی، جانشین فرماندهی انتظامی کاشان گفت: این طرح در راستای اجرای ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه و با هدف شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش شاخص و مزاحمین نوامیس در سطح شهرکاشان اجرا شد.

او هماهنگی ماموران انتظامی شهر کاشان با مقام قضایی در شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش شاخص را در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهشان تاکید کرد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی سلاح سرد، مواد مخدر، ۷ دستگاه انواع تجهیزات ماهواره، بیش از ۶۸ لیتر مشروب الکلی کشف و ضبط و همچنین ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی کاشان، هشدار جدی به کسانی را که اقدام به مزاحمت، شرارت، عربده‌کشی و رفتار‌های خارج از عرف می‌کنند تاکید کرد و گفت: پلیس با قدرت و قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد کرد و طبق هماهنگی با مقام قضایی احکام سنگینی درمورد آن‌ها اجرا خواهد شد.
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.