رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان از گشایش نمایشگاه کتاب و کتابخوانی در شهرستان نهبندان خبر داد.

هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: توانایی خواندن یکی از مهمترین مهارت‌های اساسی دنیای امروز است و مطالعه برای داشتن ارتباط با جامعه امروز ضروری است.

اوبا اشاره به اینکه  بسیاری از عادت‌های ما در کودکی و نوجوانی شکل می‌گیرند، پس برای بهبود وضعیت کتابخوانی باید کودکان و دانش‌آموزان را به خواندن کتاب تشویق کنیم. افزود: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح مطالعه و هفته کتاب و کتابخوانی دایر شده است.

هاشمی تصریح کرد: در این نمایشگاه ۲۵ هزار جلد کتاب در قالب ۲ هزار عنوان با موضوعات ادبی، تاریخی، مذهبی، پزشکی، کودک ونوجوان، آموزشی روانشناسی، اطلاعات عمومی، باز‌های فکری و آموزشی و آشپزی، در معرض دید عموم، قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان  ادامه داد: ساعات کار نمایشگاه کتاب، صبح‌ها از ساعت ۹ تا۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب به روی علاقه‌مندان دایر می‌باشد.

هاشمی بابیان اینکه ، نمایشگاه کتاب نهبندان، با حضور فرماندار، امام جمعه، و سایر مسئولان شهرستانی در محل نگارخانه این شهرستان گشایش یافت. افزود: نمایشگاه فوق تا ۸ آذر ماه جاری برای بازدید عموم دایر می‌باشد.

انتهای پیام / ط ا

وجود بیش از  ۲۵ هزار جلد کتاب درنمایشگاه کتاب نهبندان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار