مهم‌ترین حوادث امروز ۱۴ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۴ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قاتل خاموش جان راننده کامیون را گرفت

فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: گاز گرفتگی منجر به مرگ راننده یک دستگاه کامیون در محور آباده طشک این شهرستان شد.

سرهنگ سیدخالد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گازگرفتگی در خودرو، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند راننده برای گرم کردن خود، در داخل خودرو پیک‌نیک روشن کرده و بر اثر آن دچار گازگرفتگی شده و فوت کرده است.

سرهنگ یوسفی هشدار داد: رانندگان وسیله نقلیه به هیچ وجه از روشن کردن پیک‌نیک و هر نوع وسیله گرمایشی غیر استاندارد برای گرد کردن خودرو اسنتفاده نکنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

۵ کشته و مصدوم در واژگونی سمند

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر واژگونی یک سواری سمند در محور روستایی نرگس زار شهرستان کازرون، یک نفر فوت و ۴ نفر مجروح شدند.
سرهنگ عبدالهاشم دهقانی اظهار کرد: با اعلام یک فقره تصادف در محور روستایی نرگس زار شهرستان کازرون، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک سواری سمند با ۵ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن یک نفر فوت و ۴ سرنشین دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال فارس با بیان اینکه کارشناسان ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت مطمئنه را علت وقوع این حادثه اعلام کردند، به رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب پرهیز کنند و سرنشینان خودرو نیز به وضعیت جسمی و هوشیاری راننده توجه داشته باشند تا بتوانیم از وقوع چنین حوادث مرگبار جلوگیری کنیم.

توقیف سواری تیبا با ۲۱ کیلو تریاک در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۲۱ کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدخالد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز بیان کرد: ماموران ایست و بازرسی قطرویه این شهرستان در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ و کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری تیبا مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، مقدار ۲۱ کیلو تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کشف بیش از ۸ کیلوگرم حشیش در زرین‌دشت

فرمانده انتظامی زرین‌دشت از توقیف یک سواری ۴۰۵ و کشف ۸ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد بردبار فرمانده انتظامی زرین‌دشت اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی از انتقال مقادیری حشیش بوسیله قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی مطلع و بلافاصله نسبت به ایست و بازرسی اقدام کردند.

او افزود: ماموران پس از مراقبت‌های محسوس و نامحسوس یک سواری ۴۰۵ را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.
سرهنگ بردبار با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، میزان ۸ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

۸ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در شیراز متوقف شد

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۸ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک منزل خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: مأموران انتظامی یگان امداد شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از وجود یک انبار موتورسیکلت قاچاق در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ شجاعی تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند تعداد ۸ دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های قاچاق، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: به همین منظور یک متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقام قضائی شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در رستم

فرمانده انتظامی رستم از توقیف ۲ خودرو پژو و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قربانعلی روستا فرمانده انتظامی رستم اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان رستم هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه پژو مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو‌ها، ۱۲۶ دستگاه انواع لوازم الکتریکی و ساختمانی، ۲ هزار و ۲۵۰ عدد لامپ، ۱۰۰ عدد نوشیدنی، ۱۶۰ پاکت چای و ۹۰۰ بسته ژیلت قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان رستم با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند، افزود: ارزش ریالی این محموله‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.