مهم‌ترین حوادث امروز ۱۱ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۱ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۴ هزار عدد کمپرسور قاچاق در خرمبید

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان خرمبید در یک عملیات، در بازرسی از ۲ کامیون تعداد ۴ هزار عدد کمپرسور یخچال به ارزش ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: ماموران انتظامی شهرستان خرمبید در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، در یک عملیات به ۲ دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شدند.

او افزود: مأموران موفق شدند هر ۲ خودرو را توقیف و در بازرسی از آنها، تعداد ۴ هزار عدد کمپرسور یخچال خارجی قاچاق را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا ۲ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۱۹ کیلو تریاک از چمدان مسافر

فرمانده انتظامی خرمبید از توقیف یک اتوبوس و کشف ۱۹ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در بازرسی از چمدان یک مسافر خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، روز گذشته ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی "شهید جنتی فر" این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید با بیان اینکه مأموران در بازرسی از چمدان یک نفر از مسافران، مقدار ۱۹ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کردند، عنوان داشت: متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۲ موتورسیکلت قاچاق در گراش

فرمانده انتظامی گراش از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدجواد اسلامی مهر گفت: ماموران انتظامی گراش در راستای مبارزه با قاچاق، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از نگهداری ۲ دستگاه موتورسیکلت در منزلی در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع شدند.

او اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان، موفق شدند ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های قاچاق را ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرقت خودرو در خمینی شهر و کشف در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق و کشف خودرو مسروقه که در "خمینی شهر" اصفهان به سرقت رفته بود در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد بیان کرد: ماموران انتظامی کازرون با انجام اقدامات فنی و تخصصی به یک سواری دنا در یکی از محله‌های این شهرستان مظنون شدند.

او تصریح کرد: ماموران با استعلام از شماره پلاک خودرو، متوجه شدند این سواری دارای سابقه سرقت از "خمینی شهر" استان اصفهان است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه در یک عملیات موفق پلیسی خودرو توسط ماموران توقیف شد، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر سارق حرفه‌ای دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

شناسایی محل دپو و کشف ۶۷ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری یک نفر قاچاقچی و کشف ۶۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران انتظامی این شهرستان با اطلاعات فنی و تخصصی از فعالیت فردی سود جو در زمینه حمل و نگهدای تریاک مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی محل دپو مواد مخدر را در یک منزل مسکونی شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وارد آن مکان شدند.

سرهنگ نوشاد با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی در این رابطه، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این منزل موفق به کشف ۶۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک شدند.

کامیون حامل ۵۰ کیلو تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی بوانات از کشف ۵۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک کامیون و دستگیری یک قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی گفت: در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان بوانات هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون مظنون شدند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، مقدار ۵۰ کیلو تریاک که به صورت بسیار ماهرانه‌ای در بطری‌های دلستر و در باک جاسازی شده بود کشف و راننده را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ مسعودی با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و طلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف احشام قاچاق در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم از توقیف یک کامیون و کشف ۲۸ راس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ افشین حیدری گفت: مأموران انتظامی بخش "کردیان" شهرستان جهرم، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون حامل گوسفند مشکوک و آن را توقیف کردند.

او ادامه داد: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این خودرو حامل ۲۸ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، افزود: ارزش ریالی احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتتظامی تصریح کرد: احشامی که بدون مجوز باشند به عنوان دام قاچاق توقیف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار دامپزشکی قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار