باشگاه نساجی از وزارت ورزش و جوانان در خصوص بدهی اش به سازمان لیگ درخواست مساعدت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه نساجی مازندران که این روز‌ها به دلیل بدهی مالی به فدراسیون و سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نمی‌تواند از ۵ بازیکن جدید خود یعنی مهرداد کفشگری، محمد قاضی، جواد جلالی، محمد حسین باباگلی و علیرضا حقیقی استفاده کند و این باشگاه قائمشهری این روز‌ها درگیر چالش های زیادی شده است.

عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی به جهت حل مشکل باشگاه نساجی،  دیروز با مهدی تاج رئیس فدراسیون و ابراهیم شکوری و دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص مشکلات باشگاه نساجی جلسه‌ای برگزار کرد و در نهایت توانست کارت بازی ۲ بازیکن نساجی از جمله محمد قاضی و علیرضا حقیقی را دریافت کند.

اما رضیان نتیجه مذاکرات را چندان مثبت ارزیابی نکرد و از فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا تعداد بازیکنان را از عدد ۲ به ۵ تغییر دهد تا کارت بازی آن‌ها پیش از رقابت‌های نیم فصل به دستشان برسد. به هر حال نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در تلاش است تا روز یکشنبه ضمن تشکیل جلسه با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در خصوص بدهی مالی نساجی با او به گفت‌وگو بنشیند و در نهایت ضمن خرید وقت بیشتر برای پرداخت بدهی‌ها، کارت این ۵ بازیکن جدید قائمشهری‌ها را با مساعدت وزیر صادر کند.  

گفتنی است باشگاه نساجی مازندران به صورت خصوصی و توسط ۲ مالک یعنی رضا حدادیان و فرهاد صنیعی فر اداره می‌شود.


بیشتر بخوانید: کارت بازی قاضی و حقیقی صادر می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نساجی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمدی
۱۸:۵۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
مرسی دکتر جان انشالا بتونیم جبران کنیم
آخرین اخبار