بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: کسب پیروزی مقابل تیم استقلال و دریافت ۳ امتیاز برای تیم ما مهم است چرا که در بلای جدول لیگ برتر باقی می‌مانیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی مومنی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص دیدار با استقلال بیان کرد: بازی سختی را با تیم استقلال  پیش رو دارم. هم تیم اسقلال و هم تیم ما در شرایط خوبی به سر می برند. تیم صنعت نفت از بازیکنان جوان و با تجربه برخوردار هست. بازی با استقلال یک بازی جذاب و دیدنی خواهد بود. بازی در ورزشگاه آزادی بسیار سخت است اما تیم ما به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارد برد برایمان مهم است تا در کورس بالای جدول لیگ برتر باقی بمانیم. امیدوارم با حمایت هواداران تیم ۳ امتیاز بازی با استقلال را در آزادی کسب کنیم. اگر بخواهیم در بالای حدول باقی بمانیم نباید در ۲ بازی پیش رو امتیازی را از دست بدهیم.

اودرباره شرایط مالی تیم عنوان کرد: شرایط مالی تیم بسیار بد است و هنوز هیچ دریافتی از تیم نداشتیم. نمی دانم شرایط بد مالی تیم قرار است تا کی ادامه دار باشد.

مومنی درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود عنوان کرد: از ناحیه قفسه سینه ضریه شدیدی در بازی مقابل نساجی به من وارد شده است‌.این مصدومیت  باعث شد تا بازی با تیم استقلال را از دست بدهم. فکر می کنم پس از دو هفته استراحت می توانم دوباره به میادین باز گردم.

او در پایان اظهار کرد: همچنین بازی با تیم سپاهان هم می تواند رویارویی سختی باشد. ما باید از کمترین فرصت ها نهایت استفاده را بکنیم تا پیروز بازی ها باشیم


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار