سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فردا مقابل یک تیم قوی بازی داریم و استقلال برایم قابل احترام است.

اسکوچیچ: برای استقلال احترام قائل هستمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان لیگ، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال که ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: فردا مقابل یک تیم قوی بازی داریم که برای من این تیم قابل احترام است. آن‌ها شاید در شروع فصل بد بودند، اما در این روز‌ها شرایط خوبی دارند. ما هم بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته ایم. باوجود اینکه شرایطمان سخت بوده، ولی راهمان را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: مسائل مالی و مصدومیت‌های پی در پی برای بازیکنان مثل عیسی آل کثیر و چند بازیکن دیگر باعث مشکلاتی برای ما شده است. ولی من برای روز‌های سخت ساخته شده ام و به این موضوع عادت دارم.


بیشتر بخوانید: استراماچونی: دشتی و قائدی می‌توانند در پست مهاجم بازی کنند/ این بازی تست بلوغ ما است


سرمربی نفت آبادان در خصوص پیش بینی اش از نتیجه این مسابقه، گفت: به استقلال احترام می‌گذارم، ولی نمی‌توان نتیجه را از قبل پیش بینی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای شکست استقلال دارید؟ اظهار داشت: ما بدون برنامه نیامدیم. یعنی شما فکر می‌کنید من مربی بی برنامه‌ای هستم؟ ما استقلال را آنالیز کرده و به خوبی از این تیم شناخت داریم. هیچ باشگاهی وجود ندارد که بدون برنامه باشد، اما باز هم می‌گویم که استقلال اعتماد به نفس بالایی دارد و خوب بازی می‌کند.

اسکوچیچ در پاسخ به این پرسش که آیا کادر فنی صنعت نفت تا امروز پولی از باشگاه نفت دریافت کرده است یا خیر؟ تصریح کرد: بازیکنان ما دریافتی نداشتند. ما توقع داریم مسئولان کمک کنند. ما انگیزه بسیار زیادی برای این دیدار داریم. البته شرایط مناسبی برای ما نیست، ولی سعی ما بر این است که مشکلات را کنار گذاشته و از مسئولان انتظار داریم که کمک کنند.

وی یادآوری کرد: در فوتبال ایران هنوز شرایط خوب نیست و همه تیم‌هایی که در ایران هستند یک بودجه مشخص دارند و از جایی کمک می‌شوند. اینجا اسپانسر قابل توجهی هم وجود ندارد و پول‌هایی که باشگاه‌ها دریافت می‌کنند، قابل برگشت نیست. اگر باشگاه‌ها از جایی کمک می‌گیرند این حق ما هم هست که کمک بگیریم.

اسکوچیچ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از باشگاه نفت دریافتی داشته اید؟ اظهار داشت: بله من دریافتی داشتم، چون می‌خواستم بروم و پولم را دریافت کردم. مربیگری این نیست و خوشحال نیستم که من پول بگیریم، اما بازیکنانم پول نگیرند. من ۲ تجربه بد در ایران داشتم که نتوانستم پولم را بگیرم و همین فدراسیون فوتبال شما رأی قطعی در مورد من و ملوان صادر کرد، ولی اتفاقی نیفتاد. من نمی‌خواستم به فیفا شکایت کنم. فدراسیون ایران و کمیته انضباطی به من حق داد، اما اتفاقی برای من نیفتاد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صحت دارد که ۱۵ روز پیش استعفا کرده بودید؟ گفت: بله درست است. آیا کسی مجانی کار می‌کند؟ آیا شما خانواده تان را دوست ندارید؟ یعنی فکر می‌کنید من باید سه بار در ایران کار کنم و پولی دریافت نکنم. من آمده ام از فوتبال در ایران لذت ببرم، ولی آیا شما بدون دریافتی کار می‌کنید؟ اگر شما مجانی کار می‌کنید من هم مثل شما مجانی کار می‌کنم!

انتهای پیام/

اظهارات اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صنعت نفت و استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار