نماینده مردم بیجار گفت:راهپیمایی‌های ۱۳ آبان نشان داد که تکیه بر تشک بادی، دیوار شکسته و دل بستن به بیگانه عقلانی نیست.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمدالله کریمی، نماینده مردم بیجار در نطق میان دستور صحن علنی امروز با گرامیداشت حضور ملت ایران در راهپیمایی‌های سیزده آبان، گفت: این حرکت نشان داد که تکیه بر تشک بادی، دیوار شکسته و دل بستن به بیگانه عقلانی نیست؛ آنها روزی قرآن هدیه  و فردایش توپ و پیاله می‌دهند.

او ادامه داد: در روز مبارزه با استکبار جهانی آن استکباری که در هفتادوچهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل هم از آرامش و هم از مالکیت اسلحه دم زد ، دیدیم خمینی و خط خمینی (ره) حق است.

کریمی با تأکید بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اظهار کرد: این برخی از مسئولان ما هستند که اشتباهاتی می‌کنند و مردم را در تنگنا‌های معیشتی قرار داده‌اند.

نماینده مردم بیجار گفت: آیا آمریکا و اسرائیل در اقتصاد‌های هزار فامیل پنهان نیستند؟ امروز با هزار و ۲۷۰ زندانی، تورم و گرانی نمی‌شود زیر پوست جامعه رفت و با لبخند بیرون آمد.


بیشتر بخوانید:قانون‌گذاری مانند دیگر رویه‌ها نیازمند ارتقا و بهبود مستمر است


او در ادامه به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش پرداخت و به مسائلی، چون بیکاری اشاره و خطاب به رئیس جمهور و هیئت دولت،گفت: طبق وعده میهمان بیجار شوید؛ مدیران ارشد استان یا نخواستند و یا نتوانستند پس شما تکلیف پروژه‌های فولاد و پتروشیمی استان را روشن کنید و عملیاتی اجرایی آن‌ها را در شهرستان آغاز کنید.

نماینده مردم بیجار بر موضوع حقابه حوزه انتخابیه‌اش تأکید و همچنین مسائل حوزه کشاورزی بیجار را بیان کرد.

او اظهار کرد: مردم بیجار منتظر اجرای آغاز عملیات سد شیخ‌بشارت و عملیاتی کردن مصوبه مجلس و کمیسیون اقتصادی در خصوص منطقه ویژه اقتصادی در این حوزه هستند.

کریمی به تخصیص بودجه جهت اجرای طرح‌های راه‌سازی اشاره کرد و خواست تا در لایحه بودجه ۹۹ به این موضوعات رسیدگی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار