نژاد بهرام درباره طرح جدایی ری از تهران و انتصاب حجت الاسلام و المسلمین امرودی توضیحاتی داد.

پاینده/تغییر نام تهران به ری/ از انتصاب امرودی به اطلاعیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران پیش از شروع یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر که امروز (سه‌شنبه چهاردهم آبان ماه) برگزار شد، درباره برخی اخبار منتشره مبنی بر انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین میثم امرودی به سمت ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: دیروز اخبار مربوط به حجت الاسلام و المسلمین امرودی را شنیدم، اما اطلاعی از صحت و سقم آن ندارم و آقای شهردار نیز در این باره مطلبی به ما نگفته است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: من موضوع را از آقای هاشمی رئیس شورای شهر تهران پرسیدم که او نیز نسبت به این موضوع و انتصاب ابراز بی‌اطلاعی کرد.

نژاد بهرام با اشاره به جلسه تلفیق گفت: در جلسه تلفیق در مورد اولویت‌های هیئت رئیسه و کمیسیون‌ها بحث شد و ما جلسه مفصلی را با رؤسای کمیسیون‌ها داشتیم و روی کلیات بحث کردیم.


بیشتر بخوانید: هاشمی: حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین امرودی را ندیدم/ آیا نام تهران ری می‌شود؟


در حین گفت‌وگوی نژاد بهرام با خبرنگاران حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران به خبرنگاران گفت: از خانم نژادبهرام درباره جدایی ری از تهران نپرسید، زیرا نمی‌خواهم بر موضوع مخالفت خود با جدایی ری از تهران تأکید کند که در این هنگام نژاد بهرام گفت: به منظور جلب رضایت آقای خلیل‌آبادی پیشنهاد من این است که نام تهران را عوض کنیم و نام ری بگذاریم.

وی ادامه داد: موضوع جدایی ری از تهران موضوع عمیقی است که باید در کمیسیون‌ها بحث شود و به این نکته توجه کنیم جلسات اجرایی با جلسات کارشناسی تفاوت دارد.

انتهای پیام/

توضیحات نژادبهرام درباره جدایی ری از تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار