معاون عمرانی استاندار تهران درباره آخرین جزئیات جدایی شهرستان ری از تهران و اجرای طرح کاهش آلودگی هوا توضیحاتی داد.

راه حل مشکلات شهرستان ری جدایی از تهران نیست/ وضعیت نامعلوم ابقای طرح کاهش آلودگی هوا در پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تقی زاده معاون عمرانی استاندار تهران در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تهران که امروز (چهارشنبه ۸ آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: جدایی شهرستان ری از تهران موضوعی است که نیاز به قانون دارد و جزء اختیارات شورای شهر تهران نیست که بخواهد طرحی را در صحن شورا در این زمینه مطرح کند.

تقی زاده بیان کرد: از نگاه کارشناسی جدایی تهران از ری امکان‌پذیر نیست، چراکه این جدایی کارکرد‌های یکپارچه‌ای را رقم نمی‌زند.

وی افزود: از شهرداری تهران توقع داریم که امکانات لازم را در شهرستان ری فراهم و مشکلات این شهرستان مانند پسماند را رفع کند.

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: راه حل مشکلات شهرستان ری جدایی از تهران نیست و با فضای تعاملی می‌توان این مشکلات را حل کرد.


بیشتر بخوانید: ۹۳ درصد مردم خواستار حل مشکل ترافیک و آلودگی هوا هستند/ جای فعالیت عمرانی در هفته تهران خالی بود


تقی زاده درباره اجرای طرح کاهش آلودگی هوا در تهران بیان کرد: اجرای طرح کاهش آلودگی هوا همزمان با تعطیلات مدارس و شروع سفرهای تابستانه شهروندان تهرانی به خارج از پایتخت آغاز شد، بنابراین ارزیابی خوبی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی افزود: به دفتر فنی نیز اعلام شده است تا مقایسه تطبیقی با سال گذشته داشته باشند و مزایا و معایب طرح کاهش آلودگی هوا را بررسی و با طرح قدیمی مقایسه کنند و بعد از آن نتیجه نهایی اعلام می‌شود که این طرح ادامه یابد یا طرح زوج و فرد دوباره اجرا شود.

انتهای پیام/

جزئیات جدایی شهرستان ری از تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار