بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود و به نتیجه رسیدیم و توانستیم پیروزی را بدست آوردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران  پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان بیان کرد: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود و به نتیجه رسیدیم و توانستیم  پیروزی را بدست آوردیم. فشار زیاد روی دروازه حریف سبب شد که پنالتی گرفتیم که آن را تبدیل به گل کردیم.

او افزود: همچنین ۲ - ۳ موقعیت صد درصد گلزنی پس از پنالتی داشتیم و می‌توانستیم به گل‌های مان اضافه کنیم که این اتفاق رخ نداد. خدا را شکر با تلاش بازیکنان بردیم تا هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند، دست خالی به خانه برنگردند.


بیشتر بخوانید: نکونام: داور برای فولاد یک پنالتی نگرفت/ بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم وقت تلف می‌کردند


کنعانی در مورد درگیری‌اش با حسن بیت‌ سعید و بازیکنان فولاد خاطرنشان کرد: با هواداران خودمان بودم که ما را تشویق کردند و به سمت آن‌ها رفتم تا تشکر کنم و من هم آن‌ها را تشویق کنم. فولادی‌ها بد متوجه شدند و من هم سرم را پایین انداختم و کار خودم را انجام دادم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه همیشه رقص محلی‌اش را پس از گلزنی به‌عنوان شادی گل انجام می‌دهد و این بار بعد از برد هم به همان شیوه شادی کرد، اظهار داشت: خیلی‌ها گفتند و من هم به خواسته آن‌ها عمل کردم. همچنین فرقی ندارد چه کسی برای این تیم بازی کند. برای من هم چه یک دقیقه در زمین باشم یا ۹۰ دقیقه، فقط موفقیت پرسپولیس مهم است.

انتهای پیام/

اظهارات کنعانی زادگان پس از دیدار با فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار