مدیر عملیات جهادی، سازمان بسیج دانشجویی مازندران:سومین جشنواره ملی جهادگران در مازندران برگزار می‌شود.

محسن حق پرست مدیر عملیات جهادی، سازمان بسیج دانشجویی مازندران، در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت:با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی جهادگران در مازندران گفت:این جشنواره در ۲ بخش تخصصی و هنری برگزار می‌شود.

او افزود:دانشجویان بسیجی در بخش تخصصی با موضوع پیشرفت و حل مسایل مناطق محروم باید طرح، ایده و تجربه خود را ارسال کنند و در بخش هنری نیز با موضوع فعالیت جهادی در مناطق محروم در قالب (عکس، مستند و نماهنگ) آثارشان پذیرفته و داوری می‌شود.

مدیر عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی مازندران گفت:آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان آبان ماه است.

حق پرست گفت افزود:از ابتدای حادثه سیل امسال تا پایان تابستان امسال ۸۰ گروه جهادی در مناطق محروم و سیل زده مازندران فعالیت و به خانواده‌های محروم و سیل زده استان کمک کردند.

او گفت:این گروه‌های جهادی به تعداد هزار و ۱۷ هزار نفر ساعت در ۵۰ منطقه محروم و سیل زده به هم استانی‌ها در ساخت و تعمیر منازل و بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سلامت عمران و آبادانی کمک کردند.

حق پرست افزود:فعالیت‌های جهاد گران دانشجوی بسیجی در مناطق محروم شامل فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت، عمران و آبادانی است.


او با بیاان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره ۲۰ بهمن ۹۸ برگزار می‌شود گفت:علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.festival.jahadgaran.org مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/س
 

برگزاری سومین جشنواره ملی جهادگران در مازندران

برچسب ها: سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.