رئیس پلیس راهور ناجا از کاهش ۷ درصدی تلفات جاده‌ای در کشور خبرداد.

کاهش ۷ درصدی تلفات جاده‌ای در کشور سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور ناجا در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت:در شش ماهه نخست سال شاهد کاهش ۷ درصدی تصادفات و سوانح جاده‌ای در کشور بودیم.

او ادامه داد:حفظ این شرایط در شش ماه دوم با توجه به وضعیت جوی، لغزندگی معابر و شرایط خاص سخت است و باید همه دستگاه اجرایی مرتبط در آماده باش باشند.

فرمانده پلیس راهور ناجا بیان کرد:استان‌های مثل استان فارس، کرمان و خراسان رضوی به لحاظ فراوانی جزء استان‌های پر تصادف هستند، ولی در استان آذربایجان غربی از لحاظ وسعت، جمعیت، طول راه‌ها و .. سهم ۴ درصدی را در کشور دارد، اما متاسفانه به لحاظ تلفات جاده‌ای ناشی از تصادفات این سهم ۵ درصد است.

سردار حسینی افزود:انتظاری که ما از همه استان‌ها به ویژه استان آذربایجان غربی داریم این است تلاش شود تا نقاط حادثه خیز و تلفات جاده‌ای کاهش پیدا کنند.

او اظهار کرد:این روز‌ها شاهد بارش‌های پراکنده در برخی استان‌ها و جاده‌های کشور هستیم که در شمال کشور باعث به انسداد‌های چند ساعته جاده‌ها شده است و از این رو در شش ماهه دوم سال رانندگان باید نکات ایمنی را راعایت کنند.

 

انتهای پیام/م

 

سفر رئیس پلیس راه کشور به ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.