نینتندو بازی‌‎های سه‌بعدی بیشتری را تولید می‌کند

نینتندو در تلاش است تا به زودی بازی‌های سه‌بعدی بیشتری را برای Nintendo Switch Lite تولید کند.

نینتندو بازی‌‎های سه‌بعدی بیشتری را تولید می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت نینتندو اخیرا اعلام کرده است از این پس بازی‌های سه‌بعدی بیشتری را برای کنسول بازی دستی خود یا نینتندو سوئیچ لایت تولید می‌کند. این شرکت برای هماهنگی هرچه بیشتر و بهتر دستگاه خود با بازی‌های سه‌بعدی، سیستمی اختصاصی به نام Nintendo 3DS را طراحی کرده است.


بیشتر بخوانید: شباهت تبلت بعدی هوآوی به iPad Pro اپل


با توجه به پیشرفت نمایشگر‌های سه‌بعدی شرکت‌های مختلف بازی‌سازی و فناوری نیز به سمت تولید این نوع از بازی‌ها روی آورده‌اند. نینتندو در این زمینه برنامه‌ریزی دقیقی را انجام داده است و به دنبال آن است تا بازی‌های بیشتری را تولید کند. طراحی خاص نینتندو در نرم‎‌افزار Nintendo 3DS سبب شده است تا علاوه بر کیفیت مطلوب بازی در کنسول Nintendo Switch Lite کاربر به راحتی قادر به دیدن تمام جزئیات بازی باشد.

نینتندو بازی‌‎های سه‌بعدی بیشتری را تولید می‌کند

گرایش نینتندو به سمت تولید بازی‌های سه‌بعدی

تاکاشی موشیزوکی رئیس شرکت نینتندو گفت: "ما بازی‌های سه‌بعدی بیشتری را تولید می‌کنیم و با محصولات آینده خود را کاربران و طرفداران نینتندو را غافلگیر خواهیم کرد. " نینتندو پس از عرضه نسل جدید کنسول دستی خود توانست رکوردی چشمگیر را تجربه کند و تنها در مدت ۱۱ روز بیش از ۲ میلیون دستگاه از این کنسول را به فروش برساند.

نینتندو هنوز به طور دقیق نام بازی‌هایی که قرار است نسخه سه‌بعدی آن‌ها تولید شود اعلام نکرده است. نینتندو اعلام کرده است نسل اولین تولیدات خود را در ژاپن عرضه و پس از ارزیابی میزان محبوبیت و رضایت گیمرها، محصولات تولید شده را به کشور‌های دیگر جهان صادر می‌کند.

نینتندو بازی‌‎های سه‌بعدی بیشتری را تولید می‌کند

بدون شک کاربران نینتندو و حتی تمامی گیمر‌ها از سیستم جدید این شرکت استقبال خواهند کرد و این موضوع می‌تواند موفقیتی بزرگ را برای نینتندو رقم بزند.

انتهای پیام/

طراحی سیستم اختصاصی بازی‌های سه‌بعدی در کنسول دستی Nintendo Switch Lite

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار