رئیس جمعیت هلال احمر کرج از کوه پیمایی اعضای جمعیت هلال احمر کرج و تجدید پیمان با شهدا به مناسبت گرامی داشت سالروز تاسیس سازمان جوانان خبر داد.

سید هاشم فتح الله نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت: کوهپیمایی پرسنل و اعضای جوانان و کانون‌های دانشجویی جمعیت هلال احمر شهرستان کرج به منظور عمل به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش انجام ورزش کوهپیمایی به عنوان ورزشی همگانی، ساده، سالم و کم هزینه و همچنین ایجاد علاقه و انگیزه در اعضای جوانان جهت آشنایی با اصول اولیه کوهپیمایی و جست و نجات در کوهستان، در دامنه کوه عظمیه شهرستان کرج برگزار شد.

او افزود: رضازاده، مسئول پایگاه امداد و نجات کوهستان عظیمیه و مربی کوهستان جمعیت هلال احمر، ضمن بیان اصول اولیه پیمایش، کوهپیمایی را یکی از ورزش‌های ساده و کم هزینه و در عین حال بسیار مفید برای کاهش وزن و حفظ سلامت جسمی و روانی عنوان کرد.

هاشم نژاد در ادامه گفت: آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان هلال احمر با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت باعث تقویت روحیه ی ایثارگری آنان خواهد شد و در واقع این فرهنگ جزئی از اصول هلال احمر است.

انتهای پیام/د.خ

کوهپیمایی اعضای هلال احمر کرج

برچسب ها: هلال احمر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.