جزییات جدید منتشر شده از بازی Terminator

شرکت Reef Entertainment به تازگی از بازی Terminator تریلری منتشر کرد که در آن به شیوه‌های مبارزات در این بازی اشاره کرده بود.

جزییات جدید منتشر شده از بازی Terminatorبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه فیلم‌های Terminator یکی از مجموعه‌های بسیار پرطرفدار سینمایی است که توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد. اما چند وقتی است که در فضای مجازی اخباری مبنی بر اینکه مجموعه Terminator قرار است به دنیای عناوین رایانه‌ای وارد شود که بنابر اعلام شرکت سازنده داستان این بازی ۳۰ سال پس از اتفاقات افتاد در مجموعه سینمایی مذکور خواهد بود. در بازی Terminator شخصیت Jacob Rivers به انسانی با عملکردی شبیه با ماشینی جنگی تبدیل خواهد شد.

به تازگی شرکت Reef Entertainment ویدیویی از این بازی در فضای مجازی منتشر کرده است که برخی از شیوه‌های مبارزاتی و اهداف اصلی گیمر در بازی را نشان می‌دهد. طبق تریلر منتشر شده از شرکت سازنده این بازی، ظاهرا گیمر باید از زمین در برابر ربات‌های مخرب محافظت کند، گیمر در این بازی امکان استفاده از اسلحه‌های متنوعی را خواهد داشت که هر کدام از آن‌ها دارای قابلیت خاصی هستند و تمامی اسلحه‌های موجود در بازی نیز با فضای جهان آینده شبیه سازی شده‌اند.

جزییات جدید منتشر شده از بازی Terminator

گیمر‌ها در این بازی باید از تکنیک‌های مخفی کاری استفاده کنند چرا که در برخی موارد با تعداد زیادی از ربات‌ها مواجه خواهند شد که هرگز نمی‌توانند در مقابل آن‌ها پیروز شوند. درباره حالت‎‌های موجود در این بازی فعلا شرکت Reef Entertainment حرفی نزده است، اما انتظار می‌رود این بازی دارای بخش چند نفره بسیار جذابی باشد که هر گیمری را جذب خود خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: بازی Overwatch 2 معرفی شد


قابلیت پیش خرید این بازی هم اکنون در وب سایت شرکت سازنده آن در دسترس گیمر‌ها قرار گرفته است و گیمر‌ها می‌توانند با قیمت پایین‌تری نسبت به قیمت اصلی این بازی آن را خریداری کنند. عنوان Terminator قرار است در تاریخ ۱۰ دسامبر سال جاری برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر وارد بازار شود.

انتهای پیام/

انتشار تریلر جدید بازی Terminator

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار