امام جمعه کنگان گفت: اگر بخواهیم ایثار و از خود گذشتگی را به نسل معاصر بیاموزیم بهترین کلاس آموزشی برای این کار یادواره شهدا است

یادواره شهدا بهترین کلاس آموزشی ایثار استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمودمحمودی در جلسه هماهنگی و برگزاری کنگره شهدا شهرستان با اشاره به توصیه رهبرمعظم انقلاب درباره زنده نگه داشتن یاد شهدا بیان کرد: یاد شهیدان نباید در جامعه ما از ذهنیت‌ها خارج شود و مسئولان بنیاد شهید و همچنین مسئولان دیگر دولتی و عمومی همه وظیفه دارند یاد شهدا را گرامی بدارند.

او افزود: از نگاه رهبری یکی از نیاز‌های اساسی کشور زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است و هیچ توجیهی برای فرار از این امر نداریم.

امام جمعه کنگان تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌های کشور،استان،شهرستان و روستا برای هرچه برگزار کردن هرچه باشکوه‌تر یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا استفاده کرد.

محمودی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدام‌ها برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن علیه نظام برگزاری همین یادواره‌های شهدا است.

او  یادآورشد:ضرورت برگزاری و تداوم یادواره شهدا امری بدیهی است که نیاز به دلیل و اقامه برهان ندارد.

امام جمعه کنگان با اشاره به هفته وحدت گفت: اگر بخواهیم به وحدت واقعی برسیم،شهدا عامل وحدت و محور آن هستند.

محمودی با اشاره به ۱۳ آبان روز دانش آموز بیان کرد: اگر بخواهیم استکبار ستیزی به معنای واقعی داشته باشیم بهترین کلاس آموزشی برای آموزش استکبارستیزی مکتب شهدا رفتن و یادواره شهدا است.

او افزود: اگر بخواهیم ایثار و از خودگذشتگی را به نسل معاصر بیاموزیم بهترین کلاس آموزشی برای این کار یادواره شهدا است.

فرماندار شهرستان کنگان  نیز در این جلسه گفت: شهدا موجب آرامش،امنیت و آسایش ما در این مملکت هستند و این آرامش و امنیتی که داریم را مدیون خون شهدا می‌دانیم.

سید علی‌ پاک‌نژاد افزود: با برگزاری این یادواره‌ها و کنگره‌ها یاد شهدا زنده و گرامی داشته می‌شود و همچنین ما از این برنامه‌ها به خوبی استفاده می‌کنیم.

او با اشاره یادواره شهدای دانش آموزی که در کنگان برگزارشد ادامه داد: دانش آموزان با اهداف و سیره شهدا آشنا شده‌اند که این امر شایسته تقدیر و تشکر است.

پاک‌نژاد تصریح کرد: امیدوارم با برگزاری یادواره‌ها وکنگره‌های شهدا بتوانیم سیره و اهداف شهدا در هشت‌سال دفاع مقدس را برای مردم و به ویژه قشرجوان بازگو کنیم.

او یادآور شد: شهرستان آمادگی این را دارد که از تمام ظرفیت‌ها و اقشارمختلف در برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا استفاده کنیم

فرماندار شهرستان کنگان افزود: امیدوارم بتوانیم در شهرستان نام شهدا را با برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا به خوبی زنده کنیم و سیره و اهداف آن‌ها را به خوبی به مردم و به ویژه قشرجوان معرفی کنیم.

انتهای پیام/م

شهدا عامل وحدت و محور آن هستند

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۱:۲۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
چقدر خوب
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۱:۲۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
پلاک افتخار در قالب تابلوی هوشمند بر روی سازه فلزی طراحی شده که بر روی آن اطلاعاتی شامل پلاک منزل شهید، کدپستی، مشخصات و زندگینامه شهید، تاریخ و محل شهادت و قسمتی از وصیت‌نامه شهید در قالب QR Code و لینک صفحه اختصاصی شهید در سامانه جامع معرفی شهدای سیرجان درج شده که این تابلو‌ها بزودی بر سر درب منازل خانواده‌های شهدا نصب خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۱:۱۲ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
چقدر خوب
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۱:۱۲ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
خیلی هم عالی