رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال محدودیت ترافیکی روز ۱۳ آبان همزمان با برگزاری راهپیمایی خبر داد.

اعمال محدودیت ترافیکی روز ۱۳ آبان از صبح فردابه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ فضل‌الله شیری اظهار داشت: در راستای تامین امنیت راهپیمایی ۱۳ آبان فردا دوشنبه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه محدودیت تردد و توقف اعمال خواهد شد.

او با بیان اینکه این محدودیت شامل مسیر میدان آزادی به سمت میدان آیت الله کاشانی است، افزود: تمام کوچه‌ها و معابر فرعی که به طول مسیر راهپیمایی منتهی می‌شوند نیز شامل محدودیت تردد وتوقف خواهند شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با دعوت از مردم برای همکاری با پلیس راهور، خاطرنشان کرد: همشهریان در روز راهپیمایی سعی کنند از مسیر‌های جایگزین در دو خیابان موازی با مسیر راهپیمایی شامل بلوار کوهساری به افشار طوس و تقاطع خیابان جلیلی به سمت شریعتی استفاده کنند.

سرهنگ شیری با تاکید بر اینکه محدودیت تردد و توقف تا پایان مراسم راهپیمایی ادامه دارد، گفت: همشهریان به منظور کاهش بار ترافیکی از خودرو‌های شخصی استفاده نکنند.

او افزود: در صورت توقف خودرو در مسیر راهپیمایی با جرثقیل حمل می‌شود و نیز مغازه داران نیز از توقف خودرو‌های خود در طول مسیر بپرهیزند.

انتهای  پیام/ز

 

محدودیت ترافیکی روز ۱۳ آبان در استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.