رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مردم استان را به حضور پر شور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

دعوت از مردم برای حضور پر شور در راهپیمایی ۱۳ آبانبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عباس سروری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت حضور پرشورمردم در راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: مردم استان در این روز همگام با دیگر مردم کشورمان با حضور در راهپیمایی ضد استکباری بار دیگر سیاست‌های استکبار جهانی را محکوم و حمایتشان از نظام جمهوری اسلامی ایران را اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در تمام شهر‌ها و بخش‌های استان، اظهار داشت: در شهر کرمانشاه این راهپیمایی از ساعت ۹ و ۳۰ روز یکشنبه، ۱۳ آبان از مسیر چهارراه مدرس به سمت مسجدجامع برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سخنران مراسم ۱۳ آبان در شهر کرمانشاه را آیت‌الله سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا معرفی کرد.

سروری با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این راهپیمایی، گفت: امسال با توجه به تهدیدات رییس جمهور آمریکا و تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه کشورمان داشته، مطمئنا شاهد حضور پررنگ‌تر مردم در این صحنه خواهیم بود و مردم جواب دندان شکنی به این تهدیدات خواهند داد.


انتهای پیام/ز

حضور پررنگ‌تر مردم در 13 ابان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.