مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: تفاهم نامه توسعه گردشگری میان اصفهان و زاهدان برای شناخت مقاصد جدید گردشگری و بازاریابی گردشگری در مجموعه جهانی کاخ چهلستون به امضاء رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریدون اله یاری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: تفاهم نامه توسعه گردشگری میان اصفهان و زاهدان برای شناخت مقاصد جدید گردشگری و بازاریابی گردشگری در مجموعه جهانی کاخ چهلستون به امضاء رسید.

فریدون اله یاری با بیان اینکه سیستان و بلوچستان دارای مرز مشترک با کشور‌های شبه قاره هند است و این کشور‌ها دارای بیش از یک و نیم میلیارد نفر جمعیت هستندگفت: تلاش می‌کنیم باراه اندازی کمیته توسعه گردشگری بازاریابی بین المللی، ورود گردشگران جدید خارجی به اصفهان از کشور‌های شبه قاره هند افزایش پیدا کند.

او افزود: شناخت مسیر‌های جدید گردشگری داخلی و معرفی جاذبه‌های ناشناخته و یا کمتر معرفی شده در کشور، یکی دیگر از اهداف انعقاد این تفاهم نامه میان استان ها‌ی اصفهان و سیستان و بلوچستان است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: گردشگران داخلی در استان‌های کرمان و یزد نیز می‌توانند با تعریف مسیر جدید گردشگری میان اصفهان و زاهدان از مواهب فرهنگی و اقتصادی توسعه گردشگری میان دو استان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/م

 

امضا تقاهم نامه مشترک توسعه گردشگری میان اصفهان و زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.