سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مردم و جامعه دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از عموم مردم ولایت مدار و به ویژه جامعه دانشگاهیان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت به عمل آورد.

شیرانی با اشاره به حوادث تاریخی یوم الله ۱۳ آبان افزود: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ و نامگذاری این روز به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، خاطره ویرانی، آشیانه شوم آمریکایی‌ها که مکان توطئه چینی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران و ملت بزرگوار ایران بود برای همیشه در اذهان باقی ماند.

او اضافه کرد: ملت هوشیار و همیشه در صحنه ایران همواره در مقابل یاوه گویی‌های آمریکا و دشمنان نظام با عزم و اراده قوی ایستادگی کرده و با سرعتی مضاعف مسیر توسعه و پیشرفت را در پیش گرفته اند.

شیرانی با اشاره به حضور حماسی جامعه دانشگاهی به ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در راهپیمایی‌های سالیان گذشته گفت: امید است امسال نیز این عزیزان با لبیک به این دعوت بزرگ، همگام و همراه با تمام آحاد مردم با آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران و رهبری تجدید میثاق نموده و با فریاد مرگ بر آمریکا طنین صدای استکبار ستیزی خود را به گوش استکبارگران جهان برسانند.

او در پایان مجدداً ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان، همگام با اقشار مختلف مردم، با حضور در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار، صلابت، شجاعت، وحدت و همدلی خود را به منصه ظهور خواهند رساند.

انتهای پیام/ف

ایستادگی ملت ایران در مقابل یاوه گویی‌های آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار