۱۳ آبان نماد خردمندی، درایت، عقلانیت و تجلی ظلم ستیزی جنبش دانشجویان مسلمان و نماد اعتراض قشر فرهیخته و نخبه جامعه دانشگاهی نسبت به دخالت‏‌های بیگانگان شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید کریمی رییس دانشگاه شهرکرد با صدور بیانیه ای، ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

عزت، رفاه و استقلال این کشور در سایه‏ ایستادگی در مقابل استکبار جهانی به دست آمده است.               حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی)

۱۳ آبان ۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی است که نماد خردمندی، درایت، عقلانیت و تجلی ظلم ستیزی جنبش دانشجویان مسلمان و نماد اعتراض قشر فرهیخته و نخبه جامعه دانشگاهی نسبت به دخالت‏های بیگانگان شده است.

مجموعه رویداد‌های این روز تاریخی، پیام‌ها و درس‌های فراوانی برای نسل حاضر و نسل‌های آینده دارد که عصاره آن ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌ها و هجمه‏های دشمنان به‌ویژه لزوم هوشمندی نسل جوان و خودباوری و اتکا به نفس آنان در مقابله با دسیسه‌ها و فتنه‌ها و دفاع از مرز‌های جغرافیایی، فرهنگی و همچنین تلاش در جهت نیل به پیشرفت و اقتدار افزون‌تر می‌باشد.

دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد، ضمن گرامیداشت این روز و ادای احترام به تمامی شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی همگام با اقشار مختلف مردم قدرشناس استان چهارمحال و بختیاری، در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، حضوری فراگیر و گسترده خواهند داشت و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب، خشم و تنفرخود را از استکبار جهانی به سردمداری آمریکا ابراز می‌نمایند.»

انتهای پیام/ز

۱۳ آبان ۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار