مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: آب آشامیدنی مردم ۹ روستا شامل ۴ هزار و ۵۰۰ خانوار در گلوگاه به علت بارش شدید باران و وقوع سیل قطع است.

مجید عبداللهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: پس از بارش باران‌های رگباری شدید و جاری شدن سیل در مازندران به ویزه شرق استان، تاسیسات آبرسانی ۹ روستا با ۴ هزار و ۵۰۰ خانوار آسیب دید.

او افزود:این روستا‌ها شامل مهدیرجه، ولمازو، لمراسک، ریحان آباد، تیرتاش، خورشید کلا، وزوار، اوراد و رمدان است.

عبداللهی گفت:تاسیسات آبرسانی این روستا‌ها از مدار خارج و آب آشامیدنی اهالی این روستا‌ها قطع شد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی مازندران افزود:نیرو‌های امدادی و اکیپ سیار در همان ساعات اولیه وقوع سیل با حضور در مناطق سیل زده به امدادرسانی مشغول شدند و توانستند آب شرب بخشی از روستا‌ها را وصل کنند.

عبداللهی گفت: در برخی دیگر از روستا‌ها با تانکر سیار و توزیع آب بسته بندی عملیات امدادی انجام شد و همچنان ادامه دارد.

او خسارت اولیه سیل در ۹ روستای گلوگاه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: تاکنون با بررسی‌های انجام شده بیش از ۱۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع ۸ دهنه چشمه و یک واحد ایستگاه پمپاژ تخریب و از مدار خارج شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با تاکید بر کیفیت آب شزب به عنوان خط قرمز شرکت به ویژه در شرایط بحرانی حاضر گفت: پایش کیفیت آب آشامیدنی در این روستا‌ها در حال انجام است و تمام تلاش ما در اختیار قرار دادن آب سالم و بهداشتی به مشترکان است.

انتهای پیام/ س
 

خسارت سنگین سیل به تاسیسات آبرسانی روستا‌های گلوگاه

برچسب ها: آب و فاضلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.