فعال اصلاح طلب گفت: استقلال ایران موضوعی است که همواره در تمامی شعارهای ملت ایران نقشی اساسی دارد.

۱۳ آبان نماد استقلال خواهی مردم ایران استاحمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت  در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به راهپیمایی روز ۱۳ آبان، گفت: روز سیزدهم آبان برای ایرانیان همواره به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار شناخته می‌شود و مردم ایران نیز همیشه این روز را گرامی می‌دارند.

او ادامه داد: استقلال ایران موضوعی است که همواره در تمامی شعارهای ملت ایران نقشی اساسی داشته و روز سیزدهم آبان ماه نیز روزی است که تاکید اساسی بر این شعار دارد و در نتیجه یکی از خواسته‌های بزرگ مردم در این روز گرامی داشته و بر روی آن صحه گذاشته می‌شود.


بیشتر بخوانید: دانشجویان پیرو خط امام (ره) جز تعداد محدودی همان نظرات اول انقلاب را دارند/ اگر ۱۳ آبان نبود مسیر انقلاب از ریل خارج می‌شد


حکیمی‌پور تاکید کرد: مردم ما هرساله در این روز به صحنه می‌آیند و به وضوح  بر شعارهای اصلی انقلاب یعنی نه شرقی، نه غربی و استقلال تاکید کردند و بر اهمیت آن صحه گذاشتند و این روز به عنوان نمادی در کشور ما همچنان وجود دارد. امسال نیز مردم ما این روز را گرامی داشتند و با شکوه هرچه تمام‌تر آن را برگزار کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار