رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: هیات‌های ورزشی بازوان پرتوان مجموعه ورزش و جوانان است که نباید نقش شان را نادیده گرفت.

جمال پیله ور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: اردبیل طی سال‌های اخیر شاهد موفقیت‌های چشم گیری در عرصه ورزش بوده است که این موفقیت را مدیون هدایت و سکانداری شایسته مدیر کل و تلاش‌های همه جانبه فرد به فرد مجموعه ورزش و جوانان استان هستیم.

او با اشاره به میزبانی شایسته مسابقات والیبال جام ملت‌های جهان ادامه داد: اردبیل بار دیگر ظرفیت و پتانسیل خود را با میزبانی شایسته برای هفته چهارم والیبال لیگ ملت‌های جهان نشان داد و این افتخاری برای اردبیل بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی، افزایش سرانه ورزشی در استان، کسب قهرمانی‌ها و عناوین مختلف ملی و جهانی، افزایش ۳ برابری اعتبارات ملی اداره کل ورزش و جوانان استان، احداث بزرگترین پیست اسکیت که از جمله طرح‌های بی نظیر در خاورمیانه است و ... همه این‌ها نوید بخش روز‌های خوب و امیدوارکننده برای ورزش استان و نشانگر راهی است که آغاز شده و با شتاب برای دست یابی به قله‌های موفقیت ادامه دارد.

پیله ور با بیان اینکه نقش هیات‌های ورزشی به عنوان بازوان پرتوان مجموعه ورزش و جوانان را نباید نادیده گرفت افزود: هیات‌های مختلف ورزشی همیشه همراه و همگام با مجموعه ورزش و جوانان استان بوده و همواره در ارتقای جایگاه ورزش استان نقش ویژه‌ای برعهده دارند که با وجود کم و کاستی‌های مالی در انجام این مسئولیت خطیر هرگز کوتاهی نشده و با وجود منابع کم و محدود در شرایط کنونی همواره بصورت شبانه روزی تلاش کرده اند.

او بیان کرد: ورزش اردبیل برای تداوم در مسیر توسعه و پیشرفت و رسیدن به جایگاه واقعی ملی و بین المللی خود نیازمند همراهی، همدلی و حمایت مسئولان ارشد استان را دارد.

انتهای پیام/ح

اردبیل ظرفیت خوبی برای برگزاری مسابقات بین المللی را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.