هاشمی رفسنجانی نسبت به اختلاف نظر بین اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران واکنش نشان داد.

گله هاشمی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران/ هاشمی: بیشتر یکدیگر را ببینیدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه درباره عرضه سهام شرکت‌ها، سازمان‌ها و موسسات تابعه در بازار سرمایه در دستور کار یکصد و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت.

در روند بررسی این دستور از سوی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه برای اضافه کردن بند‌ها و پیشنهاد‌هایی در این طرح اختلاف نظر‌هایی به وجود آمد که در نهایت با بالا گرفتن اختلاف نظر‌ها بین اعضای کمیسیون برنامه و بودجه، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران نسبت به این اختلاف نظر‌ها واکنش نشان داد.


بیشتر بخوانید: واکنش عضو شورای شهر تهران به ایرادات پلیس راهور از طرح ترافیک جدید


رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: من باید از کمیسیون مربوطه (برنامه و بودجه) گله کنم و علت صحبت من این است که با وجود آن که اعضا این طرح را در کمیسیون تخصصی خود مورد بررسی قرار دادند باز هم در صحن شورای شهر تهران بین آن‌ها اختلاف نظر وجود دارد.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: خواهش من این است که اعضای کمیسیون بیشتر یکدیگر را ببینند و تبادل نظر داشته باشند تا اختلاف نظری در این حوزه نداشته باشند.

انتهای پیام/

واکنش هاشمی به اختلاف نظر بین اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار