معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: نام باشگاه تراکتور در حکم صادر شده درباره پرونده شکایت از شکاری نیامده است چرا که ما طرف دعوی نبودیم.

کاراندیش: باشگاه تراکتور طرف دعوی پرونده شکایت از شکاری نبودمصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه  شکایت باشگاه ذوب آهن از رضا شکاری از سوی فیفا رد شد، اظهار کرد: بله در حکم صادر شده نام باشگاه تراکتور نیامده  چرا که باشگاه ما طرف دعوی شکایت باشگاه ذوب آهن نبوده است. همچنین نامه‌ای به باشگاه تراکتور درباره پرونده شکایت از رضا شکاری دریافت نکردیم و نتیجه رای صادر شده را از طریق رسانه‌ها شنیدم که شکایت ذوبی‌ها پذیرفته نشده است.  

کاراندیش بیان کرد: به هر حال ۲ مورد در شکایت باشگاه ذوب آهن از شکاری و باشگاه روبین کازان مطرح شده بود که یکی حق رشد این بازیکن و دیگری فسخ قرارداد یک طرفه بوده است. البته باشگاه ذوب آهن می‌توانست پرونده رضا شکاری در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان مطرح کند که در این نهاد اجرایی بررسی شود.  

معاون حقوقی تراکتور درباره اینکه باشگاه روبین کازان از این باشگاه شکایت کرده بود، گفت: نه این موضوع صحت ندارد و ما با باشگاه روبین کازان قرارداد خواهر خواندگی داریم و  با یکدیگر مکاتبه می کنیم. 

او درباره اینکه رای پرونده شکایت از رضا شکاری قابل اعتراض است، گفت: بله رای صادر شده قابلیت اعتراض دارد، اما این موضوع بستگی به تصمیم باشگاه ذوب آهن دارد که بخواهد دوباره اعتراض بی فایده کند.  

معاون حقوقی تراکتور درباره اینکه شکاری مشکلی برای بازی کردن در این تیم تبریزی ندارد، گفت: شکاری از ابتدا مشکلی برای بازی کردن نداشت و در حال حاضر این بازیکن به علت مصدومیت بازی نمی‌کند و در صورت رفع مصدومیت و به تشخیص کادر فنی می‌تواند به زمین مسابقه برود.


بیشتر بخوانید: اظهارات معاون حقوقی تراکتور درباره پرونده شکاری


انتهای پیام/ 

اظهارات معاون حقوقی تراکتور درباره تبرئه رضا شکاری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار