علیرضا آشناگر با اشاره به اهمیت انتخاباتی سالم در کشور گفت: سلامت انتخابات اصل اول برای دولت است.

آشناگر استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در جلسه هیات بازرسی انتخابات استان با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور گفت: ما به دنبال مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستیم و این مشارکت نشان از تعلق خاطر مردم به نظام اسلامی ایران را دارد.

او افزود: نرخ مشارکت مردم در انتخابات یکی از مهمترین شاخص‌های کشور است و باتوجه به شرایط کشور ما در دنیا، حضور مردم می‌تواند موجب یاسد دشمنان و تقویت امید در بین مردم شود.

آشناگر با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات دوره‌های گذشته تصریح کرد: فرمانداران و صاحبان قلم مسئولیت دارند تا مردم را به حضور گسترده در انتخابات تشویق کنند.

استاندار سمنان با اشاره به برگزاری انتخاباتی سالم در استان اظهار داشت: فعالیت کاندیدا‌ها نباید بر روی اختلاف‌ها در جامعه تاکید داشته باشد و باید بر روی وحدت و انسجام در بین مردم تاکید داشته باشد.

او با تاکید بر برنامه داشتن کاندیدا‌ها گفت: رسانه‌ها باید به مردم در انتخاب اصلح کمک کرده و مردم نیز باید به دنبال کاندیدایی باشند که برای آینده برنامه دارد.

آشناگر با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم در استان افزود: امنیت انتخابات وظیفه دولت است و بی طرفی باید در دستور کار هیئت بازرسی استان باشد.

استاندار سمنان با مهم برشمردن وظایف بازرسان در برگزاری انتخاباتی سالم در استان بیان داشت: نظارت بر حسن انختابات از روز‌های قبل از برگزاری انتخابات آغاز می‌شود و همه‌ی بازرسان باید به قانون اشراف کامل داشته باشند.

انتهای پیام / م

بی طرفی باید در دستور کار هیئت بازرسی استان باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.