آشنا گر گفت : همه باید برای حضور حد اکثری مردم با رقابتی سالم در بین کاندیدها همزمان با سلامت و امنیت در انتخابات تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در اولین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان سمنان گفت : همه باید برای مشارکت و حضور حد اکثری مردم بارقابتی سالم در بین کاندیدها همزمان با سلامت و امنیت در انتخابات بیش از پیش تلاش کنند.

او افزود: مشارکت بالای مرد در انتخابات به معنی رضایت از نظام و جلوه ای از اتحاد ملی است.

استاندار سمنان ابراز داشت: مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده نشاط سیاسی و امید به آینده است که استان سمنان همیشه بالاتر از متوسط کشور در امر حضور مردم در انتخابات بوده و نشان دهنده دلبستگی مردم به سرنوشت خودشان است.

آشناگر بیان کرد: برنامه های امنیتی هر شهرستان باید به درستی از الان تدوین شودو این برنامه ها باید قبل ؛ حین و بعد از انتخابات را پوشش دهد.

اسلامی راد مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان در این جلسه با بیان اینکه دستورالعمل شورای امنیت کشور برای ستاد امنیت انتخابات به کل استان ها ارسال شده است گفت: هدف از تشکیل این ستاد هم افزایی بین دستگاه های امنیتی و انتظامی برای ایجاد انتخاباتی سالم و با امنیت کامل است.

او افزود: وظایف هر نهاد و دستگاه امنیتی به آنها ابلاغ شده و سه کمیته نیز زیر مجموعه این ستاد در استان به منظور تامین امنیت تشکیل شده است.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان با اشاره به اینکه ستاد شهرستان ها هم به زودی تشکیل می شود تصریح کرد: همه تلاش ها باید به منظور حضور حداکثری مردم توام با امنیت و سلامت صورت صورت گیرد.

انتهای پیام / م

ضرورت هم افزایی بین دستگاه های امنیتی و انتظامی برای ایجاد انتخاباتی سالم و با امنیت کامل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار