عملیات ساخت زیرگذر جاده سرپل‌ذهاب به کرمانشاه در محور روستای «حبیب‌وند» روز شنبه با حضور مسئولان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محور حبیب وند در مسیر جاده سرپل ذهاب به کرمانشاه یکی از نقاط حادثه خیز است که ایجاد زیرگذر در این محور مشکل آن را رفع کرده و باعث راحت شدن مسیر رانندگان و ایمن سازی این مسیر خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : این زیرگذر دارای عرض هشت متر و ارتفاع ۵/۶ متر و طول ۲۷ متر است که تردد را برای اهالی روستا و سایر مردم به سمت سرپل ذهاب و یا کرمانشاه راحت و ایمن می‌کند.

مسعود شریفی افزود: برآورد اولیه اعتبار این طرح هشت و نیم میلیارد تومان است که با هزینه‌های جانبی آن به ۱۰ میلیارد تومان می‌رسد و زمانبندی اولیه اجرای آن برای مدت ۹ ماه تا یکسال است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: ساخت طرح‌های زیرساختی و پروژه‌های عمرانی شهرستان خواست دولت و مسئولان است و امروز در بحث تکمیل محور‌های مواصلاتی شهرستان رفع نقطه حادثه خیز روستای حبیبوند با ایجاد زیرگذر آغاز شد.

محبت جمالی نیا افزود: رفع نقاط حادثه خیز در روستای پل ماهیت و آب باریک نیز از برنامه‌های آینده دولت در بحث ایمن سازی جاده‌های شهرستان خواهد بود.

او گفت: دولت تمام توان خود را برای ترمیم و بهبود زیرساخت‌های شهرستان بکار خواهد گرفت تا خدمت شایسته‌ای به مردم شهرستان انجام شود.

 

 

انتهای پیام/د

محور حبیب وند یکی از نقاط حادثه خیز

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.