مسابقات والیبال البرز در بخش لیگ داخلی با شرکت تیم هایی از سراسر این استان پایان یافت .

مسابقات پایانی لیگ والیبال استانعبدالعلی پیرمحمدی رئیس هیات والیبال استان  البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، گفت :به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات والیبال نوجوانان و جوانان استان با معرفی برترین ها  و اهدای جوایز دیروز پایان یافت.

او افزود:در این مسابقات در رده جوانان تیم جوانان سهند بر سکوی اول و تیم ایران نیز دوم شدو همچنین در  رده نوجوانان تیم ققنوس اول شد و نوین مهر نیز بر سکوی دوم نشست.

رئیس هیات والیبال استان البرزگفت:محل برگزاری مسابقات در خانه والیبال ،واقع در دولت آباد بود که این مسابقات به صورت لیگ داخلی برگزار شد .

او با اشاره به این که این مسابقات به صورت لیگ داخلی برگزار شد، افزود:مسابقات والیبال این بخش از سال ۹۷ شروع شده و در ۱۰ آبان ماه نیز پایان یافت.

رئیس هیات والیبال استان با بیان اینکه فراخوانی جهت جذب استعدادهای برتر در ورزش والیبال داده شده ،گفت:هیات والیبال استان فراخوانی در زمینه جذب استعدادهای برتر در ورزش والیبال برای بانوان داده است .

او با اشاره به استعدادیابی در رده سنی جوانان و نوجوانان آقایان افزود: فراخوان استعدادیابی در این بخش نیز تا پایان هفته جاری اعلام می گردد.

پیرمحمدی اضافه کرد: برای جذب استعداد‌ها حدود ۲۵ نفر انتخاب می‌شوند که جهت مسابقات سال آینده  ۱۴ نفر در مسابقات کشوری  شرکت خواهند کرد.

رئیس هیات والیبال استان البرز یادآورشد :امسال در بخش بانوان و امیدها و جوانان میزبان  این تیم ها بودیم و تمام تیم های ما در سطح استان دسته یک بوده اندکه گروه جوانان در اشتهارد و گروه امید در کرج تمرین داشتند.

انتهای پیام/ر.و

پایان مسابقات والیبال نوجوانان و جوانان استان با معرفی برترین‌ها

 

برچسب ها: مسابقات ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.