رییس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اهواز از کاهش قیمت گوشت در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید اصغر حسینی بهارانچی رییس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اهواز با اشاره به محدودیت‌های مردم در قدرت خرید گوشت گفت: همین امر سبب شده تا شاهد افزایش دام و در نتیجه کاهش قیمت آن باشیم.

او افزود: هم‌اکنون قیمت گوشت گوسفندی و گوساله به ترتیب با کاهش ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار ریالی در هر کیلوگرم مواجه است.

حسینی بهارانچی با بیان اینکه در حال حاضر گوشت دام داخلی با قیمت هر کیلو گرم ۹۰۰ هزار ریال در بازار اهواز بدون نرخ مصوب در حال عرضه است، اظهار داشت: در اواسط هفته جاری بعد از اینکه احساس کردیم قیمت‌ها از تعادل لازم برخوردار هستند، این اتحادیه نسبت به اعلام نرخ مصوب اقدام می‌کند.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز اهواز ادامه داد: عرضه گوشت‌های وارداتی در فروشگاه‌های عرضه محصولات غذایی را در کاهش قیمت گوشت دام داخلی تاثیرگذار بوده است.

این مقام مسئول اذعان داشت: گوشت گوساله وارداتی از کشور برزیل در فروشگاه‌ها با قیمت ۴۲۰ هزار ریال و در بازار آزاد به قیمت ۵۴۰ هزار ریال در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

سید اصغر حسینی بهارانچی بر تداوم عرضه این نوع گوشت‌های وارداتی در بازار تاکید و بیان کرد: ادامه عرضه گوشت‌های وارداتی می‌تواند به تثبیت و یا کاهش مجدد قیمت‌ها کمک کند.

انتهای پیام/گ

کاهش قیمت گوشت و فرآورده‌های گوشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.