زنگ ایثار و شهادت در دبیرستان شاهد انصار نواخته شد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از نواختن زنگ ایثار و شهادت به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در دبیرستان شاهد انصار خبرداد.

علی شریفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  در آیین نواختن زنگ ایثار و شهادت به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، گفت: بسیج یکی از نهاد‌هایی است که دانش آموزان می‌توانند با حضور در این عرصه اعتقادات دینی خود را تقویت و در دفاع از انقلاب اسلامی در برابر دشمن گام بردارند.

او افزود: بهترین مکان برای تقویت ایمان، بصیریت و آشنایی با آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور دانش آموزان در بسیج دانش آموزی است.

شریفی بیان داشت: هفته پدافند غیرعامل بهترین فرصت برای آموزش و اطلاع‌رسانی در زمینه ارتقای فرهنگ پدافند غیرعامل در بین دانش آموزان است.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان از کلیه دانش آموزان و فرهنگیان جهت شرکت پرشور درراهپیمایی ۱۳ آبان ماه ۹۸ دعوت کرد.

سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) نیز گفت: علم آموزی، بصیرت و ولایتمداری مهمترین راه پیشرفت و شکوفایی دانش آموزان است.

او افزود: شما دانش آموزان آینده سازان این مملکت هستند نباید دشمن با توطئه‌های مختلف سعی در تضعیف روحیه آیندگان این مرز وبوم شود باید بیش از پیش هوشیار باشید.

انتهای پیام/م

اجرای برنامه های هفته بسیج دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.