احمدی مدیر عامل موسسه خیریه قمر بنی هاشم گفت:حفظ کرامت انسانی از جمله اهداف موسسه خیریه است.

احمدی مدیر عامل موسسه خیریه قمر بنی هاشم  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: این خیریه از سال ۱۳۹۳ فعالیت مردمی خود را شروع کرده و در آذر ماه سال ۱۳۹۷ به عنوان سازمان مردم نهاد از فرمانداری پروانه ثبت دریافت کرده است.

او افزود: در طول این ۵ سال فعالیت، توانستیم ۱۵۰ خانواده که جمعا حدود ۷۰۰ نفر تحت حمایت موسسه خیریه قمر بنی هاشم قرار دارند.

احمدی با بیان اینکه حمایت‌ها با توجه به نیاز خانواده ها  بویژه در حوزه  معیشتی، درمانی، تحصیل، جهزیه و است افزود: بیشتر کمک ها به موسسه خیریه، مردم نهاد و مستقل  است.

مدیر عامل موسسه خیریه قمر بنی هاشم  در خصوص تایید خانواده های  نیازمند گفت: باتوجه به بازدید از منازل و  استعلام از ادارات  و  نهاد‌ها حمایتی دولتی‌،  غیر دولتی و همچنین میزان دریافتی خانواده از نهاد‌های حمایتی  تعداد خانوارها تایید می شوند.

او  با اشاره به اینکه برای اشتغال خانم‌های خانه دار  کلاس های آموزشی از صنایع دستی از قبیل حوله بافی و خیاطی برگزار می شود.ادامه داد: هزینه  کلاس های آموزشی و لوازم مورد نیاز این کلاس ها از طریق موسسه خیریه تهیه می شود.

انتهای پیام / ط آ

 برگزاری کلاس های آموزشی صنایع دستی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.