رجبی گفت: نامه‌ای مربوط به انصراف تیم هندبال زاگرس اسلام‌آبادغرب به فدراسیون نرسیده و چنین مسئله‌ای را تکذیب می‌کنم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که خبر از انحلال تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب و‌کناره گیری این تیم از رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا به گوش می‌رسد این موضوع رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته است.

دیشب نامه‌ای مبنی بر انحلال و کناره گیری این تیم در فضای مجازی منتشر شد و سرمربی این تیم اظهاراتی را مبنی بر وجود مشکلات مالی و‌ اعزام مطرح کرد و حتی گفته شد که اگر این مسائل حل نشود تیم‌ به مسابقات نمی‌رود.

اگر این اتفاق  رخ بدهد هندبال ایران را با چالش جدیدی رو به رو می‌شود. چراکه جریمه و کاهش سهمیه ایران در مسابقات بین‌المللی و حتی تعلیق را می‌تواند در پی داشته باشد.

محمدرضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال درباره نامه مسئولان تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب مبنی بر انحلال این تیم و کناره گیری از رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه گفت: هنوز نامه‌ای به دست فدراسیون نرسیده و چنین مسئله‌ای را تکذیب می‌کنم.

او افزود: تیم زاگرس اسلام آباد کار‌های مربوط به اعزام را انجام داده و حتی برای حضور در این مسابقات بلیت هم تهیه کرده است.

حالا باید منتظر ماند و دید در ادامه راه وضعیت به چه صورت خواهد بود، آیا واقعا چنین نامه‌ای به فدراسیون‌نشین‌ها رسیده است یا خیر؟


بیشتر بخوانید: برای اعزام به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به مشکل خوردیم


انتهای پیام/

دردسر جدید برای فدراسیون هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.