سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام اباد غرب گفت: برای اعزام به رقابت‌های آسیایی مشکل داریم و شاید تیم منحل شود.

هوشنگ کاکولوند، سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موضوع انحلال این تیم اظهار کرد: بعد از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به مشکل خوردیم و این مشکلات به روز‌های آخر کشیده شد. ما روادید و بلیت‌های مان را هم گرفتیم و حتی هتلی که باید در آن‌جا اسکان داشته باشیم را هم هماهنگ کردیم.

او ادامه داد: اما پولی برای هزینه‌های جاری مان در کره جنوبی نیاز داریم. برای هر نفر چیزی حدود ۱۵۰ دلار هزینه برای غذا و اسکان نیاز است. این عدد برای جمع، تا حدود ۳ هزار دلار خواهد رسید. چرا که ۱۳ روز در این کشور خواهیم بود. به پول خودمان هم پولی نزدیک به ۴۲۰ میلیون تومان خواهد بود.

کاکولوند گفت: برای این پول به مشکل خوردیم و از پیگیری‌های این موضوع خسته شدیم و دیروز صبح مدیران تیم اعلام کردند که خسته شدند چرا که بحث جام باشگاه‌های آسیا مشکل تیم است. اگر به جام باشگاه‌های آسیا نرویم. جریمه خواهیم شد. جریمه تیم چیزی حدود ۴۲۰ میلیون تومان خواهد بود. فدراسیون ایران را هم تعلیق خواهند کرد و سهیمه ایران برای سال آینده نیز، به یک عدد خواهد رسید. با این وضعیت کار تیم ما برای لیگ نیز سخت خواهد بود.


بیشتر بخوانید: پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا برای یک سال تمرین و اردو نداشتیم/ اسم تبانی را نمی‌بریم، اما بحرین و کره جنوبی حساب شده بازی کردند


او در ادامه با اشاره به شرایط تیمش گفت: اگر برای سکو در لیگ بخواهیم بازی کنیم، اما با کسر ۱۰ امتیاز کار سختی در پیش خواهیم داشت. ۱۰ امتیاز یعنی، ۵ باخت. این کار را برای ما سخت خواهد کرد. البته هنوز مدیران در حال پیگیری هستند. پاکدل، رئیس فدراسیون و دیگر افراد نیز در تلاش هستند. امیدوارم که این اتفاق رخ ندهد و به مسابقات اعزام شویم. اما اگر نرفتبم دیگر انگیزه‌ای برای ادامه کار وجود ندارد.

او گفت: اگر اعزام نشویم، بلیت‌های مان هم ۳۰ در صد به خاطر کنسلی کسر خواهد شد. ۴۵ میلیون تومان هم به خاطر ورودی قرعه کشی در این بازی‌ها خرج کردیم. همه این پول‌ها سوخت خواهد شد. ادامه کار برای باشگاه سخت خواهد بود.


بیشتر بخوانید: قضاوت داوران ایرانی در بازی رده‌بندی هندبال انتخابی المپیک


او درپاسخ به این سوال که پیش از این چنین هزینه‌هایی پیشبینی شده است یا خیر، گفت: فدراسیون هیچ مسئولیتی برای تامین هزینه‌ها نداشته است. اما ما یک برنامه ریزی با بازوند، استاندار کرمانشاه داشته بودیم. بازوند تا به اینجا نیز به ما کمک کرده است، اما الآن قرار بود پولی به ما بدهند که این اتفاق رخ نداده است.

انتهای پیام/

اظهارات کاکولوند درباره انحلال تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.