رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت: ۱۵۰ عدد تابلوی غیر مجاز را از حریم جاده‌های این شهرستان شناسایی و جمع آوری کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام خیاوی، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در بازدید از محور نمین -حیران گفت: راهداران شهرستان نمین در قالب ۲۱۰ مورد گشت حریم ۱۵۰ عدد تابلوی غیر مجاز را از حریم جاده‌های این شهرستان شناسایی و جمع آوری کرده اند.

او با اشاره به اینکه در ۷ ماهه امسال از ۹۲ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز غیر مجاز در شهرستان نمین نیز جلوگیری شده است گفت: راهداران این شهرستان در راستای حفظ و صیانت از حریم راه‌ها ۲۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز را متوقف، ۴۰ مورد درختکاری غیر مجاز را جمع آوری و با اخذ دستور قضایی نسبت به ۲۸ مورد رفع اثار تجاوز اقدام کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها خط کشی ۱۰۳ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان را یاد آور شد و اظهار کرد:در مدت یاد شده راهداران پرتلاش نمین ۳۲۰ کیلومتر از حریم راه‌های روستایی و شنی این شهرستان را تسطیح و رگلاژکرده اند.

خیاوی انجام ۳۶۰ مورد گشت راهداری، رنگ امیزی ۲۲۸ متر از سرعتکاه‌ها و ۳۶۰ عدد تیر‌های روشنایی، نصب وتعمیر ۴۱ شاخه گاردریل وهمچنین ۳۰۰ کیلومتر ریزش برداری با کامیون را از اقدامات مهم راهداری شهرستان نمین در ۷ ماهه گذشته برشمرد و بیان کرد: در این مدت راهداران شهرستان نمین ۱۳ هزار و ۶۰۰ عدد از تابلو‌ها را شست وشو و ۲۰۰ عدد تابلوی فرسوده را نیز در محور‌های مواصلاتی این شهرستان جمع آوری وبازسازی کرده اند.

او از بهسازی و روکش اسفالت ۱۶ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان نمین در ۷ ماهه گذشته خبرداد و گفت:از این مقدار ۵/۵ کیلومتر روکش اسفالت در بزرگراه نمین –تونل حیران وبالعکس، ۳ کیلومتر در راه روستایی سه راه مرنی، ۳ کیلومتردر محور کارخانه سیمان، ۲/۱ کیلومتر در راه روستایی میناباد و ۴ کیلومتر دیگر نیز در محور گللو -پته خور انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین با اشاره به اینکه این محور‌ها با استفاده از ۵۵۸ تن آسفالت سرد وگرم لکه گیری شده است  بیان کرد: راهداران شهرستان نمین در ۷ ماهه امسال ۲۰ مورد پاکسازی پل و ۹ کیلومتر نیز شانه سازی انجام داده اند.

انتهای پیام/ح

بهسازی و روکش آسفالت راههای اصلی و فرعی شهرستان نمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.