مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجائی ۲ میلیون و ۳۰۸ هزار تن کالا در استان اردبیل خبر داد.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از جابجائی ۲ میلیون و ۳۰۸ هزار تن کالا در ۷ ماه گذشته در استان خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۱۷۵ هزار و ۲۲۰ برگ بارنامه نیز صادر شده است.

او با اشاره به اینکه وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است افزود: محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت عمده کالا‌های جابجا شده استان در مدت یاد شده است.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان اردبیل را یادآور شد و تصریح کرد:۱۱ هزارو ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

رحمتی از توزیع ۴۹ هزارو ۲۳۰ حلقه لاستیک در بین رانندگان استان اردبیل خبر داد و افزود: توزیع لاستیک سهمیه‌ای به نرخ دولتی در بین رانندگان همچنان ادامه دارد.

او افزود: توزیع لاستیک ناوگان‌های درون شهری و برون شهری بصورت نرم افزاری و تحت وب انجام می‌شود که حواله‌های صادره نیز بر مبنای کارکرد ناوگان بصورت سیستمی صادر می‌گردد.

عضو شورای اداری استان اردبیل از رانندگان پرتلاش استان خواست جهت دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری براساس کارکرد و پیمایش با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا واقع در میدان آزادگان اردبیل و ناوگان مسافربری نیز به انجمن صنفی رانندگان مراجعه نمایند.

رحمتی گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

توزیع بیش از ۴۹ هزار حلقه لاستیک دربین رانندگان استان اردبیل

برچسب ها: راهداری ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.