معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: مسیر ۷ کیلومتری دوچرخه سواری در ۴ بوستان سطح شهر مشهد ایجاد می شود.

ایجاد مسیر ۷ کیلومتری دوچرخه سواری در بوستان‌های مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد به منظور تأمین سلامت عمومی و ایجاد روحیه نشاط در میان شهروندان، همچنین حضور زائران در این شهر اقدام به برنامه ریزی و ایجاد مسیر‌های دوچرخه‌سواری در سطح برخی بوستان‌های سطح شهر کرده است.

او تصریح کرد: بوستان وکیل آباد بوستان خورشید، بوستان صد متری و بوستان بهار از جمله بوستان‌هایی هستند که برای احداث مسیر ویژه دوچرخه در نظر گرفته شده اند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت:  طول مسیر دوچرخه سواری در بوستان وکیل آباد حدود ۸۰۰ متر و عرض آن ۲ متر در نظر گرفته شده که تاکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا اواسط آذرماه امسال به بهره برداری می‌رسد، علاوه بر این مسیر پیش بینی شده برای تردد دوچرخه در بوستان خورشید با ۲۲۰۰ مترطول و عرض ۲ متر طراحی شده، که پیش بینی می‌شود تا پایان ۱۳۹۹ به بهره برداری برسد.

یعقوبی درخصوص مسیر دوچرخه سواری در بوستان صد متری فاز یک؛ حد فاصل خیام تا ابوطالب و فاز دو؛ حدفاصل ابوطالب تا میدان امام حسین (ع) نیز افزود: مسیر دوچرخه سواری در این بوستان در محدوده فاز اول، به طول ۱۳۰۰ متر و در محدوده فاز دوم به طول ۲۲۰۰ متر اجرا شده است، شهروندان عزیز می‌توانند در این مسیر‌ها تا یک ماه دیگر رکاب زنی کنند.

او با اشاره به ایجاد مسیر دوچرخه در بوستان بانوان بهار، تصریح کرد: مسیر دوچرخه ویژه بانوان نیز به طول ۴۲۰ متر احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
 
انتهای پیام// ز.م
 

احداث مسیر دوچرخه در بوستان بانوان بهار مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار