برخی کاربران نسبت به تندگویی‌هایی که به خانواده حدادعادل صورت گرفته، واکنش نشان دادند.

همسر حداد عادلبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارات اخیر خانم طیبه ماهروزاده استاد دانشگاه و همسر آقای غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی که در برنامه زاویه شبکه ۴ پیرامون تاسیس مدارس غیرانتفاعی فرهنگ بیان شد، با انتقادات و جنجال‌های زیادی از سوی تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد؛ وی در بخشی از صحبت‌هایش در این برنامه گفته بود: "وقتی پسرم به سن دبیرستان رسیده بود و می‌خواست به رشته علوم انسانی برود، مدرسه مناسبی در حوزه علوم انسانی وجود نداشت و ما به همین خاطر به فکر تاسیس مدرسه‌ای خوب در این حوزه افتادیم".

این صحبت‌های خانم ماهروزاده با واکنش‌های زیادی از سوی برخی کاربران مواجه شد؛ همین واکنش‌ها و برداشت‌های بعضا غلطی که از سوی کاربران ارئه شد، سبب شد تا وی توضیحاتی را در خصوص صحبت‌هایش در این برنامه شرح دهد؛ وی نوشت: در پی برداشت‌های نادرستی که از صحبت اینجانب در برنامه زاویه شبکه چهار در شامگاه چهارشنبه هشتم آبان نود و هشت در فضای مجازی منتشر شد توجه کاربران محترم را به نکات زیر جلب می‌کنم:

۱ - تاسیس دبیرستان فرهنگ بعد از فراغت فریدالدین [فریدالدین حداد عادل] از دوره دبیرستان صورت گرفته و وی در این دبیرستان تحصیل نکرده است.
۲-اشاره به تحصیل وی صرفا به منظور بیان وضعیت نامطلوب رشته علوم انسانی در آن زمان بوده و این مطلب با دقت در صحبت اینجانب به روشنی قابل اثبات است.
۳-در برنامه به صراحت گفته شد که مدارس دولتی فرهنگ (که تعداد آن‌ها در حال حاضر در حدود یکصد مدرسه تخمین زده می‌شود و باعث توسعه علوم انسانی شده است) هیچ ارتباطی با موسسه غیرانتفاعی فرهنگ ندارد.
۴-اینجانب همواره یکی از آثار پربرکت وجود مقام معظم رهبری را هدایت و حمایت ایشان از طرح‌های مختلف علمی و فرهنگی می‌دانم و خداوند را سپاس می‌گویم که در حوزه علوم انسانی نیز رهنمود‌ها و هدایت ایشان در تاسیس موسسه فرهنگ (مخصوص علوم انسانی) به احیاء و گسترش علوم انسانی در ایران انجامید.


بیشتر بخوانید: واکنش حسام الدین آشنا به انتقادات از حدادعادل و مصاحبه تلویزیونی همسرش +تصویر


در ادامه نیز توئیت‌هایی را مشاهده می‌کنید که در آن‌، کاربران نسبت به تندگویی‌هایی که به خانواده حدادعادل صورت گرفته بود واکنش نشان دادند:

همسر حداد عادل

همسر حداد عادل

همسر حداد عادل

همسر حداد عادل

همسر حداد عادل

همسر حداد عادل

همسر حداد عادل

همسر حداد عادل

همسر حداد عادل

انتهای پیام/

برچسب ها: حداد عادل ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار