مهم‌ترین حوادث امروز جمعه ۱۰ آبان سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سردار محمد رضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز با تلاش شبانه روزی و اشرافیت بر حوزه استحفاظی و کنترل و پایش خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس ولوو که از جنوب عازم تهران بود مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

او افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از خودروی مورد نظر یک هزار و ۹۲۶ قلم انواع کالای خارجی شامل: ابزار جراحی، قطعات موتور خودرو، جک کامیون را در این اتوبوس کشف کردند.

 سردار میرحیدری با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را بیش از چهار میلیارد برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه دو نفر دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر را به عنوان یکی از ماموریت‌های اصلی نیروی انتظامی دانست.

کوله بار قاچاقچی هروئین به مقصد نرسید

سرهنگ محمد رضا مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: ماموران دسته رزمی شهید شاهدی استان هنگام کنترل محور‌های فرعی متوجه تردد یک قاچاقچی موادمخدر به صورت کوله باری شدند.

او افزود: ماموران پلیس با مشاهده این فرد بلافاصله دستور ایست دادند و او را دستگیر و در بازرسی از کوله، مقدار هفت کیلو مواد مخدر از نوع هروئین را کشف کردند.

کشف بیش از ۲ تن گوشت مرغ قاچاق در بافق

سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان بافق در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه خودرو نیسان مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بررسی از خودرو‌ها مقدار ۲ تن و ۹۰۰ کیلوگرم گوشت بوقلمون خارج از شبکه بهداشت و قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف که راننده دستگیر و با توجه به حساسیت موضوع و نداشتن ارائه مدارک دامپزشکی، پرونده مربوطه به همراه گوشت‌های مکشوفه جهت بررسی‌های کارشناسی تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.

 سرگرد طولابی نژاد تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق همچنین طی عملیاتی دیگر حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو ایسوزو باری مشکوک که در بررسی از خودرو ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم ماهی قزل الا خارج از شبکه بهداشت و قاچاق حمل می‌شد کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق، ارزش ریالی ماهی‌های مکشوفه را ۸۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پرونده مربوطه به همراه ماهی‌های مکشوفه جهت بررسی‌های کارشناسی تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.

۲۶ کیلوگرم حشیش در مهریز کشف شد

سرهنگ علی افخمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: ماموران دسته رزمی شهید شاهدی یگان تکاوری در راستای اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و ارتقای امنیت اجتماعی یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک در بیابان‌های اطراف شهرستان مهریز متوقف کرد.

او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این موتورسیکلت مقدار ۲۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با قاطعیت ادامه دارد و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: قاچاق ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار