مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۶. آبان سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ مسعود قانعی سرپرست پلیس راه استان یزد گفت: ماموران پلیس راه اردکان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های خروجی استان یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده را برای برسی متوقف کردند.

او افزود : با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که این خودرو‌ها حامل هزار قطعه مرغ زنده بدون مجوز دامپزشکی به استان‌های همجوار است که به همین منظور خودرو توقیف شد.

سرپرست پلیس راه استان یزد تصریح کرد: در این زمینه پرئنده تشکیل و تحویل عوامل انتظامی شد.

توقیف خودرو با ۳ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک در بافق

سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق در محور یزد بافق با ایجاد تور ایست و بازرسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو ۳ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه راننده و سرنشین خودرو دستگیرشدند.

فرمانده انتظامی بافق  ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهمان تحویل مقام قضائی شد.

کشف ۶۸کیلو تریاک در خاتم

سرهنگ غلامرضاکشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: ماموران پلیس خاتم با انجام کار اطلاعاتی از خبری در خصوص تردد یک دستگاه خودرو زانتیا حامل محموله افیونی در محور‌های مواصلاتی مطلع شدند.

او افزود: ماموران ضمن کنترل محور‌های مواصلاتی خودروی اعلامی را مشاهده و دستور ایست دادند که خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

سرهنگ کشوری ادامه داد: ماموران پس از تعقیب وگریز خودرو را توقیف کردند در بازرسی از آن ۶۸ کیلوگرم تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

کشف ۶ نفر شتر قاچاق در میبد

سرهنگ محمد رضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزدگفت: کار آگاهان پلیس آگاهی میبد با همکاری ماموران انتظامی شهرستان در بازرسی از یک دستگاه کامیونت ۶ نفر شتر قاچاق کشف کردند.

او افزود: ماموران پلیس شهرستان میبد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیونت خاور مشکوک شدند.

سرهنگ رضا حناساب گفت : کاراگاهان پلیس پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۶ نفر شتر قاچاق و فاقد هرگونه مجوز بهداشتی را کشف و ضبط کردند.

او با اعلام اینکه کارشناسان ارزش ریالی شتر‌های کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی احشام کشف شده به اداره دامپزشکی استان تحویل و راننده خودرو پس از تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

کشف میلیاردی پوشاک قاچاق در یزد

 سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون اجتماعی پلیس استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه اتوبوس ولوو را که از بندرعباس عازم پایتخت بود برای بازرسی متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این اتوبوس ۲ هزار و ۱۱۵ ثوپ انواع پوشاک خارجی فاقد مجوز گمرکی که به صورت قاچاق حمل می‌شد کشف و ۲ متهم نیز در این زمینه دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، دامه داد: متهمان این پرونده نیز به مقامات قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: قاچاق ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار