چهارمین نمایشگاه الکامپ خوزستان با حضور استاندار خوزستان گشایش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خوزستان چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، الکترونیک، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک (الکامپ) با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز افتتاح شد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شامگاه ۹ آبان در حاشیه افتتاح چهارمین نمایشگاه الکامپ خوزستان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز گفت: این نمایشگاه، نمایشگاه دستاورد‌های حوزه الکترونیک، فضای مجازی و نرم افزاری است و به نوعی نشان دهنده همکاری بین بخش خصوصی و دولت است.

او بیان داشت: زندگی امروزه به سمت هوشمند شدن و الکترونیکی شدن پیش می‌رود و کار‌هایی که در این بخش انجام می‌شوند در نوع خود نو و بی بدیل هستند. تشکیل این نمایشگاه موتور محرکی برای شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌هایی که در طول این چند سال شکل گرفته اند، بوده است.

شریعتی اظهار کرد: استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در مسیری قرار گرفته اند که از علم برای استفاده مردم و دستگاه‌های دولتی استفاده می‌کنند.

استاندار خوزستان افزود: امروز در این نمایشگاه از یک نرم افزار جدید در شهرک‌های صنعتی رونمایی شد. کاربرد این نرم افزار به این شکل است که واگذاری زمین نیازی به مراجعه حضوری ندارد و به صورت الکترونیک زمین خریداری می‌شود و دیگر مانند قبل نیازی به چند مرتبه مراجعه نیست.

این نمایشگاه در ۲ سالن خلیج فارس و امام رضا (ع) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برپا شده است و علاقه‌مندان تا ۱۲ آبان سال جاری می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/گ

نمایشگاه الکامپ افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.