ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور امریکا با انتشار توئیتی به مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، پس از رأی گیری امروز مجلس نمایندگان آمریکا که به تصویب قطعنامه علنی شدن روند استیضاح رئیس جمهور آمریکا منجر شد، ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی به این مسأله واکنش نشان داد.

ایوانکا ترامپ در توئیت خود بخشی از نامه توماس جفرسون، سومین رئیس جمهور و از بنیانگذاران آمریکا را به دخترش منتشر کرد که در آن از وجود دشمنان و جاسوسان در اطراف خود سخن گفته بود.

در بخشی از نامه توماس جفرسون به دخترش «مارثا جفرسون» (Martha Jefferson) که ایوانکا ترامپ در حساب توئیتری خود نقل کرده، آمده است: اطرافم را دشمنان و جاسوسان فرا گرفته اند. آن‌ها هر کلمه‌ای که از دهان من در می‌آید و یا بر قلم من جاری می‌شود را گرفته و تحریف می‌کنند و هر زمانی که حقایق آن‌ها را شکست دهد، دست به جعل می‌زنند.

ایوانکا ترامپ پس از نقل بخشی از نامه تاریخی جفرسون به دخترش، خطاب به پدرش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نوشت: پدر، برخی چیز‌ها هیچ وقت تغییر نخواهد کرد.

واکنش دختر ترامپ به مصوبه کنگره: پدرم برخی چیز‌ها هیچ وقت تغییر نخواهد کرد

مجلس نمایندگان امروز پنجشنبه با اکثریت ۲۳۲ رأی موافق در برابر ۱۹۶رأی مخالف، روندی را تصویب کرد که به نظر می‌رسد به استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا منجر شود.

توماس جفرسون، از بنیانگذاران آمریکا و نویسنده اصلی اعلامیه استقلال ایالت متحده آمریکا به شمار می‌رود. وی همچنین سومین رئیس جمهور آمریکا بود که برای دو دوره متوالی از سال‌های ۱۸۰۱ تا ۱۸۰۹، ریاست جمهوری آمریکا را عهده دارد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار