سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: در سال منتهیبه المپیک ۲۰۲۰ لیگ پر چالشی را تجربه خواهیم کرد.

فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در خصوص پیروزی امروز تیمش مقابل نیروی زمینیدر گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  بیان کرد:  همیشه اولین بازی برای تمامی تیم‌ها حساسیت بالایی دارد و همگی دوست دارند اولین بازی را خوب شروع کنند. بازی نسبتا خوبی را شاگردانم انجام دادند و فکر می‌کنم دوندگی شان به نسبت به بازی‌های تدارکاتی بهتر شده بود. بازی لذت بخشی را در مجموع شاهد بودیم.


بیشتر بخوانید: شروع خوب شاگردان کوهیان در لیگ/ شاگردان ایزد پناه حریف پتروشیمی نشدند


کوهیان در خصوص داوری رقابت‌های هفته اول لیگ برتر بسکتبال بیان کرد: همه چیز خوشبختانه خوب بود و مشکل خاصی وجود نداشت. تیم مقابل هم واقعا خوب بود و جوانان خوبی در این تیم حضور دارند و زحمت زیادی کشیدند. برای هر دو تیم، بازی مناسب و خوبی بود.  

او همچنین در مورد فشردگی بازی‌های لیگ برتر به سبب بازی‌های تدارکاتی تیم ملی بسکتبال برای آمادگی در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: با این تفاسیر چالش لیگ و حجم مسابقات کمی بیشتر است. در هر حال این اتفاقات و فشردگی بازی‌ها برای بسکتبال خوب است. امیدوارم در ادامه حامیان مالی بتوانند هزینه‌ها را به درستی برای تیم‌های لیگ برتری انجام دهند.

کوهیان افزود: اتفاق جالبی که در این فصل افتاده است این است که برخی تیم‌ها که بازیکن ملی پوش ندارند یا به تازگی وارد لیگ شده اند از بازیکنان خارجی بهره می‌برند که نکته جالب لیگ امسال به شمار می‌رود.

وی درباره نبود توازن در حضور بازیکنان در تیم‌های مختلف لیگ برتری عنوان کرد: به نظر من این قضیه به جذابیت لیگ اضافه کرده است و فکر میکنم باید سازندگی داشته باشیم تا بتوانیم به همه تیم‌ها خوراک دهیم و نباید اینگونه گفت که برخی از بازیکنان کجا هستند. در تمام دنیا این مورد وجود دارد و بازیکنان در تیم‌های مختلف حضور دارند که به بحث سازندگی لیگ مربوط می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ بسکتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار