شهردار شهر رمشک شهرستان قلعه گنج گفت: در پی بارندگی ظهر امروز و طغیان رودخانه در دهستان رمشک بخش چاه دادخدای شهرستان قلعه گنج ، یک نفر غرق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،پردل رئیسی ، شهردار شهر رمشک گفت:  در پی بارندگی ظهر امروز در رمشک بخش چاه دادخدای شهرستان قلعه گنج ، رودخانه‌های فصلی این دهستان طغیان کرد.

او افزود: براثر طغیان رودخانه  یک نفر که از وقوع سیلاب بی اطلاع بود ، غرق شد.

مجید اوستان رئیس هلال احمر شهرستان قلعه گنج در مصاحبه اختصاصی با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: در پی اعلام اداره هواشناسی مبنی بر بارندگی و طغیان رودخانه‌ها در جنوب کرمان هشدار‌های لازم به کشاورزان و دامداران منطقه داده شد که از ورود دام هایشان به حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

او افزود: متاسفانه عصر امروز در پی بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌های فصلی شهر رمشک براثر بی احتیاطی یک راننده خودروی پراید در رودخانه غرق وخوشبختانه با همکای خوب و بموقع مردم راننده نجات پیدا می‌کند اما جوان دیگری که در نزدیکی یک پل کنار رودخانه خواب رفته بود نجات نیافت و غرق شد.

رئیس هلال احمر شهرستان قلعه گنج گفت: در پی این بارندگی و جاری شدن سیل و طغیان روخانه‌های فصلی این دهستان عده‌ای از جوانان به حریم رودخانه وارد می‌شوند که یک جوان به داخل رودخانه پرت می‌شود که با کمک به بموقع نجات پیدا می‌کند.

او با اشاره به بارندگی‌های پیش رو گفت: مردم به هشدار‌های هواشناسی و ستاد بحران و هلال احمر توجه کنند و از ورود به حریم رودخانه و کنجکاوی و فیلم برداری خودداری کنند تا ما شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قلعه گنج تصریح کرد: بعداز اطلاع از بارندگی‌های شدید در این شهرستان بلافاصله ستادبحران شهرستان تشکیل جلسه داد و ما هم اکنون در حال اعزام نیرو‌های هلال احمر به شهر رمشک جهت بررسی اوضاع هستیم که جزیئات خسارت احتمالی پس از برآورد به اطلاع شما خواهد رسید.

انتهای پیام/ی

بارش های سیلابی در جنوب کرمان

برچسب ها: حوادث ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار