سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در حال حاضر تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی شمال استان کرمان روان است و هیچ محدودیتی در مسیر‌ها نداریم.

سرهنگ علی اکبر نصیری سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: تردد در مسیر راور به مشهد در حال حاضر پرتعداد، اما روان است.

نصیری بیان داشت: با توجه به اینکه در ایام شهادت امام هشتم هستیم و شاهراه ارتباطی مسیر استان‌های جنوبی و شرقی به مشهد از شهرستان راور استان کرمان است، این مسیر باز است و هیچ گونه محدودیت ترافیکی درحال حاضر نداریم.

سرپرست پلیس راه شمال استان گفت: در مقایسه با سایر روز‌های تعطیل از امروز تا پایان هفته شاهد تردد پرشمار وسایل نقلیه در مسیر راور به مشهد هستیم که خوشبختانه تا کنون محدودیت یا حادثه‌ای نداشته ایم.

نصیری تصریح کرد: در ۲۰ محور اصلی شمال استان ۸۵ اکیپ پلیس راه مستقر هستند تا در این ایام تعطیلات شاهد حادثه یا مشکلی برای شهروندان و مسافرین نباشیم.

او همچنین افزود: در حال حاضر در استان کرمان تنها مسیر شهداد به نهبندان بر اثر خرابی پل ناشی از سیلاب گذشته بسته است و تردد در آن انجام نمی‌شود.

نصیری ضمن اشاره به اینکه در ۱۲ ساعت گذشته ترافیکی روان در محور‌های اصلی شمال استان داشته ایم گفت: در ساعت ۲۲ شب گذشته یک خودروی پژو در برخورد با موتور سیکلت در محور بم سبب کشته و زخمی شدن ۳ نفر شد.

نصیری افزود: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است خودروی حامل اتباع بیگانه ۱۳ سرنشین داشته است که دو نفر آن‌ها مجروح و راکب موتور سیکلت در دم جان باخته است.

سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان گفت: مردم در این ایام ضمن رعایت قوانین رانندگی و توجه به هشدار‌های پلیس از بروز حوادث این چنینی جلوگیری کنند.

انتهای پیام /ی

تردد در مسیر راور به مشهد روان است

برچسب ها: ترافیک ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار