استاندار کرمان گفت: پروژه های بزرگ نیمه تمام در حوزه ورزش باید در دستور کار قرار گیرد و موارد پیشرفت بر اساس برنامه زمان بندی جلو رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدایی استاندار کرمان در دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با وی نیز با اشاره به اینکه یکشنبه هفته آینده در تهران با روسای بنگاه‌های اقتصادی جلسه دارد، قول مساعد داد در این نشست، صورتجلسه ستاد استانی بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو که پیش از این بسته شده پیگیری شود.

او از مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خواست: بعضی از پروژه‌ها را به منظور اجرا به بانک ها، موسسات، خیریه‌ها و بنگاه‌های کوچکتر واگذار کند.

فدایی افزود: پروژه‌های بزرگ نیمه تمام در حوزه ورزش باید در دستور کار قرار گیرد و موارد پیشرفت بر اساس برنامه زمان بندی و به صورت ماهانه چک شود و جلو رود.

او تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه‌ها می‌توان یک جلسه با معین‌های اقتصادی برگزار کرد.

فدایی بیان داشت: برای این کار ابتدا سه استادیوم ورزشی (کرمان، شهربابک و رفسنجان) را در دستور کار خود قرار دهید و تلاش کنید این پروژه‌ها تا انتهای سال ۹۹ خاتمه یابد.

استاندار کرمان گفت: در مرحله‌ی دوم، پروژه‌های متوسط رو شروع کنید تا دو ساله تمام شوند.

فدایی در بخش دیگری از سخنانش به افزایش سرانه گاز در استان اشاره کرد و افزود: در یک سال نیم گذشته در زمینه جمعیت روستایی بهره‌مند از گاز از ۳۵ درصد به ۴۲ درصد رسیده ایم که ۷ درصد رشد داشته ایم و تا سال ۹۹ فکر می‌کنم از متوسط کشور هم جلو بزنیم.

او ابراز امیدواری کرد: در سرانه فضای ورزشی همچون سرانه گاز در استان و کشور رشد داشته باشیم.

فدایی از مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خواست: مدیران دستگاه‌های استان را در برنامه‌های ورزشی مانند والیبال، شنا و ... دخیل کنند و بدین ترتیب ورزش را در همه‌ی بخش‌ها فعال کنند.

او از تشکیل گروه مشاورین جوان بزودی در این ارگان خبر داد و تصریح کرد: بدین ترتیب تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت‌های جوانان استفاده شود.

فدایی با تأکید بر اینکه بخش عمده‌ای از مشکلات جوانان با ورزش حل می‌شود، جدا شدن بحث تشکیلاتی ورزش را از جوانان غیرمنطقی دانست و خطاب به کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان بیان داشت: شما باید تلاش کنید این ارتباط بین ورزش و جوانان به خوبی برقرار شود.

انتهای پیام/ب

دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان با استاندار کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار