در حکمی از سوی رئیس سازمان بهزیستی کشور، عطابخش مدیر کل بهزیستی استان یزد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مراسم تکریم و معارفه سرپرست و مدیرکل جدید بهزیستی استان یزد با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات نادر هومنیان، سرپرست سابق اداره کل بهزیستی استان یزد تقدیر شد و علی محمد عطا بخش نیز طی حکمی از سوی وحید قباد، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به عنوان مدیرکل جدید این اداره معرفی گردید.

عطابخش مدیر کل جدید بهزیستی استان یزد به زمان آشنایی خود با سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: از دوران دبیرستان تاکنون به صورت مستقیم و غیرمسقیم با سازمان بهزیستی آشنا هستم.

او در ادامه حمایت و خدمت رسانی به معلولان و مددجویان را اولویت کاری خود اعلام کرد و افزود: خدمت رسانی به این دو قشر در هیچ قالبی جز بهزیستی نمی‌گنجد و از رسالت‌های اصلی این سازمان حمایت از این قشر است.

عطابخش، فعالیت در معاونت توانبخشی، سرپرستی معاونت پیشگیری و معاونت بهزیستی اداره کل بهزیستی استان، ریاست هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان و ریاست آفریس انتقال خون استان یزدرا در کارنامه کاری خود دارد.  

انتهای پیام/ غ

مدیر کل جدید بهزیستی استان یزد معرفی شد

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم میرجلیلی
۲۳:۴۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
سلام من مریم میرجلیلی هستم زیر نظر بهزیستی هستم و از شوهرم جدا شدم و پسرم پیشه خودم هست بهزیستی به همه خانه میده به من نمیده وام خبربیست نیست چرا به همه میدن ولی به من نمیدن شما بگین من چکار کنم